Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi opiskelu SHksi niin vaikeaa

Vierailija
15.09.2022 |

80 000 euron menetys, jos nyt lopetan amisduunini ja meen sossuna opiskelemaan SH.

Ja jotta pääsen voitolle, mun pitäisi olla töissä 16vuotta SH:na. Vasta sitten tienaan 400€ per kk enemmän.

Ei voi mitenkään etänä tehdä järkevästi, vaikka kiinnostusta on. Ei voi mitenkään tehdä oppisopimuksella sen jälkeen, kun on tehnyt testit..

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 dislike ja ei kommentteja. aika perus

Vierailija
2/8 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hittoa? Itse käyn kokopäivätyössä ja opiskelen samalla yliopistossa. Opintovapaalla olin 2 vuotta. Totta kai tällaisessa muutoksessa menettää rahaa. Mutta so what?

T: köyhä, mutta tyytyväinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo en heitä 80 000 euroa olemalla täysaikainen opiskelija 3.5vuotta ja tienaamatta sen aikana rahaa.

Vierailija
4/8 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en haluis mua hoitamaan sairaanhoitajaa, joka on opiskellut etänä. 

Vierailija
5/8 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noh, youtubessa löytyy hyviä videoita miten tehdä operaatioita. Luota muhun. Älä ole tollanen pessimisti

Vierailija
6/8 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noh, youtubessa löytyy hyviä videoita miten tehdä operaatioita. Luota muhun. Älä ole tollanen pessimisti

Joo kyllä sä itselles voit ne operaatiot tehdä, mutta edes ihan oikein koulutettu sairaanhoitaja ei aina löydä sitä suonta kanyylia varten, kaivaa ja kaivaa neulalla ja mustelma leviää ja koko käsi on helvetin muussia. 

Vierailija
7/8 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka enää haluaa opiskella hoitajaksi, sen jälkeen sinut voidaan sakon uhalla määrätä töihin.

Vierailija
8/8 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla ammattilaiset sit vähän vähissä sulla tulevaisuudessa. Meillä oli lähiopetuksena keväällä 10 käytännön tuntia, loput oli etänä. Ihan päiväryhmässä olen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme