Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletteko huomanneet, että teitä pissattaa enemmän ovulaation aikaan?

Vierailija
14.09.2022 |

Ihmettelen aina välillä, että miksi minulla tulee välillä n. 1-1 1/2vrk ajan sellainen pätkä kierrossa, että pissattaa ihan koko ajan. Yölläkin pitää rampata 23krt vessassa tälläin. Nyt olen huomannut, että se liittyy ovulaatioaikaan. Muilla samaa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tosiaan. Aineenvaihdunta ihan jumissa ovulaatiosta menkkoihin. Kun vuoto alkaa, niin paino laskee 2-3kiloa

Vierailija
2/8 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis 2-3 krt yöllä, yleensä käyn 0-1 krt. Päivällä pissattaa myös jatkuvasti, vaikka olisi vasta käynyt vessassa. Viimeksi, kun tämä oire tuli, niin yritin olla käymättä vessassa, niin rakkoon alkoi sattua. Luulin jo, että alkoi virtsatulehdus mutta sitten muistin, että taitaa olla se aika kuukaudesta, kun saa juosta vessassa. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiettyyn aikaan kierrossa tulee ms. pikapissahätiä, sillon ei odotella vaan lähimpään vessaan tahi puskaan on päästävä. Muuten ei pidätyskyvyssä ole häikkää. No, jospa tästä riesasta kohta pääsis...

Vierailija
4/8 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on muuten ihan sama juttu. No silleenhän se on myös raskaudessa.

Vierailija
5/8 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Itse oon kans usein nuorempana luullut että virtsis, kun tuntuu myös rakossa ärsytystä ja kipua, mutta ei se oo kun se ovis. 

Vierailija
6/8 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tämä joku iän mukana tuleva ominaisuus, kun en muista, että nuorempana olisi ollut tätä vaivqa vaan se on alkanut nyt esivaihdevuosissa. Olen 40+. Toki nuorena tuli syötyä vuosia e-pillereitä, jolloin ei edes ollut ovista. Ap

Vierailija
7/8 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, olen. Ennen ovulaatiota on turvotusta, joska sitten onneksi ovulaation jälkene poistuu pissana.

Vierailija
8/8 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en totisesti ole.

Pelkkää luulotautia tuollainen.