Olen entinen koulukiusaaja - voin vastailla kysymyksiin parikymmentä minuuttia
Kommentit (27)
Olet siis entinen koulukiusaajaMites nykypäivänä? Oletko työpaikkakiusaaja?
Pojan luokkakaveri kiusasi poikaa joka oli huostaanotettu. Kyllä vtutti kiusatun puolesta.
Kiusaaja oli vielä opettajan lellikki. Vtuttaa vielä enemmän kun opettajakin oli ääliö.
T. Minna
Minua kiusasi työkaveri. Jälkeenpäin olen päätynyt siihen että kiusaajallani oli persoonallisuushäiriö tai vastaava.
Ap on raukkaparka eikä uskalla edes vastailla tänne😂
Vierailija kirjoitti:
Minua kiusasi työkaveri. Jälkeenpäin olen päätynyt siihen että kiusaajallani oli persoonallisuushäiriö tai vastaava.
Millainen luuseri myöntää olevansa työpaikkakiusattu? Ei ole tullut mieleen laittaa kiusaamiselle loppua?
Kouluajoilta muistuu mieleen vain juuri nuo kiusaajaääliöt. Kerran kiusaaja - aina kiusaaja. Kiusaamisella saa kyllä ikuisen leiman otsaansa.
Itse en haluaisi tulla muistetuksi kiusaajana.
Oletko koskaan kertonut kenellekään lähipiiristäsi olleesi kiusaaja? Menikö sen johdosta johonkin välit poikki?
Miten ylipäätänsä toivoisit ihmisten suhtautuvan, kun kerrot kiusaamistaustastasi?
Kuinka vanha olit, kun aloitit kiusaamisen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen luuseri myöntää olevansa työpaikkakiusattu? Ei ole tullut mieleen laittaa kiusaamiselle loppua?
Olen eri mutta :
1. Miksei saa myöntää olleensa työpaikkakiusattu? Ja mikä siinä tekee luuseriksi?
2. Miten kiusaamiselle laitetaan loppu?
Tahtoisitko muuttaa menneisyyttä, jos siihen pystyisit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyyppi kiusasi lähes kaikkia. Ei sitä saanut edes johtaja kuriin. Oli sellainen lihavahko katkeroitunut 55 + nainen. Valehteli sen kun kerkesi. Ei tehnyt töitään. Suurinpiirtein makoili päivät pitkät töissä. Kova ääninen ja jutut oli alatyylisiä.
Oletko parantunut kusipäisyydestäsi? Pidätkö puolisoasi nyrkin ja hellan välissä?
Miksi et vielä ole ottanut itseäsi hengiltä?
Se olisi palvelus ihmiskunnalle.
Psykopaatti antaa aikarajan ja valikoi mieleiset.
Tais kiusaajalla tulle paska housuun
Vessassa nyt siistitymässä
HEIPPA!
Vierailija kirjoitti:
Psykopaatti antaa aikarajan ja valikoi mieleiset.
Sillain ne rikollismieliset toimii. Ottaa rusinat pullasta
Tulee välillä mieleen se Mandi.
Näyttelijä Jussi Lampi uskoo, että rankka koulukiusaaminen vaikutti hänen tyttärensä Mandin ratkaisuun tehdä itsemurha 13 vuotta sitten. 19-vuotias Mandi oli tunnettu laulajana ja näyttelijänä.
Ei tule mieleen kuin yksi kysymys; miksi kuvittelet että sinulla olisi annettavaa niillä spekseillä että nimeät itsesi kiusaajaksi ja perustat tälläisen ketjun - mitä meidän pitäisi sinulta kysyä? Ei meitä kiinnosta miksi olet kiusannut, tai mitä elämässäsi on perseestä, joten se on yksi hailee ne motiivit paskalle käytöksellesi.