Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten olla antaa mahdollisimman hyvä vaikutus itsestään sängyssä?

Vierailija
14.09.2022 |

Outo kysymys mutta onko palstan naisilla jotain aliarvostettuja neuvoja mistä moni ei tiedä? Jos siis yleisimpiä "itsestäänselvyyksiä" ei lasketa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukahdan parissa minuutissa enkä kuorsaa. Naiset tykkää nukkua vieressäni.

Vierailija
2/6 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voit alkaa vaikka lukemalla Peniksen koko ketjua. Siellä on neuvoja esim, kuinka pääsen elämästä läpi koskemasta klitorikseen ikinä yms. hyödyllistä.

Mieleen jäänyt myös erään miehen neuvo, "panen vaan, en koske klitorikseen".

Voit myös työntää kalusi pilluun tosta vaan, ja sitten kun saat oman tyydytyksesi, pieraset ja vaivut uneen.

Näitähän suomi mies (se osa joka pitää itseään eliittinä) suosii.

Näillä pääset pitkälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauttimalla aidosti itse ja huomioimalla samoin toisen. Toisen nautinnon näkeminen pitäisi olla se suurin palkinto.

Vierailija
4/6 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nauttimalla aidosti itse ja huomioimalla samoin toisen. Toisen nautinnon näkeminen pitäisi olla se suurin palkinto.

Sorry, unohda tämä, koska olen mies ja kysyttiin vain naisilta.

Vierailija
5/6 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki noin, tuo 2/3 oli siis vitsi kaikille ääliömiehille. Älä sinä ole sellainen, ole ihana itsesi ja ota kaikintavoin toinen hellästi huomioon!

Ääliöitä on kyllä kylliksi .

Vierailija
6/6 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rivous sängyssä on aina parasta!

joo olen mäkin puhunu rivoja ja suurinpiirtein jotain niiku:'urheilu,historia sekäputin ja kekkonen.tms rivoo asiaa mut yleensä aina naisen mielestä, monesti ei siihen sänkyyn sitten 'muita mahdukkaan'? en ymmärrä, se sanoo vaan kun haluaa seksiä, että kuule:'sinä ja (te muut) saatte pitää seuraa ihakeskenään..'? näi on totta. ei ne yleensä aina, nenaisetikinäymmärrä..kait kun puhuu: rivoja sängyssä. Suosittelen kokeileen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi