Tori. fi
Olen aikeissa myydä itselleni tarpeetonta, mutta ehjää ja käyttökelpoista tavaraa. Miten on, voiko tori.finmyynti-ilmoituksen jättää kesken ja täydentää vaikka samana päivänä?? Muita myyntipaikkoja ei taida ollakkaan?
Kommentit (18)
Kova on kiire jos minuuttipeliä. Turhaan samaan listaat vai tuleeko. "Nyt romua tarjolla" ja listaat kaikki siihen.
Vierailija kirjoitti:
Tori on toiminnoiltaan aika huono nykyään, siirryin huutonettiin takaisin, paljon helpompaa kaupankäyntiä.
Siksi en enää käytä huutonettiä kun tullut torin korvike "osta heti". Ei mitään tekemistä alkuperäisen tarkoituksen kanssa. Idiootit valtasi.
Vierailija kirjoitti:
Kova on kiire jos minuuttipeliä. Turhaan samaan listaat vai tuleeko. "Nyt romua tarjolla" ja listaat kaikki siihen.
En tajua viestiäsi. Tarkoitin, että jos myyn polkupyörän, voinko jättää ilmoituksen kesken, ja lisätä siihen myöhemmin myös lasten polkupyörän??
Unohda moiset kyselyt. Ei nämä spedet tiedä mistään mitään. Esitä kysymyksesi oikeaan elämään.
Torissa pyörii myös näitä ihme "kyselijöitä" joilla ei ole aikomustakaan ostaa mutta silti on pakko viestittää. "Moi, onko "x" vielä vapaa? Olisin kiinnostunut", sitten kun vastaa niin ei enää kuulu ihmisestä mitään. Näitäkin tullu vastaan aika paljon.
Voit julkaista ilmoituksen ja muokata myöhemmin. Kesken ei voi jättää niin ettei julkaisisi sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tajua viestiäsi. Tarkoitin, että jos myyn polkupyörän, voinko jättää ilmoituksen kesken, ja lisätä siihen myöhemmin myös lasten polkupyörän??
Miksi lisätä samaan? Eri tuote eri ilmoitukseen niin huomataan. Jos etsin lastenpyörää niin en avaa mummopyörä ilmoituksia.
Voit muokata ilmoitustasi niin paljon kuin haluat.
Kun teet ilmoitustasi julkaise se. Jos haluat lisätä/korjata ilmoitustasi valitset vain muokkaa ja taas julkaise se uudelleen niin monta kertaa kuin haluat.
Et voi jättää ilmoitusta roikkumaan julkaisemattomana, sillä se vanhenee ja joudut aloittamaan taas alusta.
Ainoa miinus on se, että ylläpito tarkistaa muutokset joka kerta. Niinpä voi mennä hetki, kun ilmoituksesi näkyy taas tori.fissä.
Uskallatteko uskoa, että rahaa on tosiaan tulossa tilille, jos ostaja lähettää kuvan, tai screenshotin joka esittää maksukuittia? Minusta nuo kuitit on aika yksinkertaisen näköisiä, ehkä helppoja väärentää, mistä minä noista arkistointitunnuksistakaan voisin tietää onko ne keksittyjä vai aitoja?
Ostajan nimi, profiili, tilinumero, jne. kaikki voisivat olla keksittyjä, joten jos lähettäisin tuotteen ostajalle pelkän maksukuitin perusteella, ja se osoittautuisi väärennökseksi, olisiko mulla mitään mahdollisuutta saada muuta hyvitystä kuin käsienlevittelyä "ei voi mitään, mitäs lähetit" ?
Vierailija kirjoitti:
Uskallatteko uskoa, että rahaa on tosiaan tulossa tilille, jos ostaja lähettää kuvan, tai screenshotin joka esittää maksukuittia? Minusta nuo kuitit on aika yksinkertaisen näköisiä, ehkä helppoja väärentää, mistä minä noista arkistointitunnuksistakaan voisin tietää onko ne keksittyjä vai aitoja?
Ostajan nimi, profiili, tilinumero, jne. kaikki voisivat olla keksittyjä, joten jos lähettäisin tuotteen ostajalle pelkän maksukuitin perusteella, ja se osoittautuisi väärennökseksi, olisiko mulla mitään mahdollisuutta saada muuta hyvitystä kuin käsienlevittelyä "ei voi mitään, mitäs lähetit" ?
Mä odotan aina, että raha näkyy tilillä. Nykyään se on onneksi todella nopeaa.
Vierailija kirjoitti:
Odotan että rahat tulee tilille.
Tuota miksi?
Miksi et tee toista ilmoitusta?
Vierailija kirjoitti:
Torissa pyörii myös näitä ihme "kyselijöitä" joilla ei ole aikomustakaan ostaa mutta silti on pakko viestittää. "Moi, onko "x" vielä vapaa? Olisin kiinnostunut", sitten kun vastaa niin ei enää kuulu ihmisestä mitään. Näitäkin tullu vastaan aika paljon.
Taidat olla niitä myyjiä, joilla menee 2vko-kk vastata?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla niitä myyjiä, joilla menee 2vko-kk vastata?
Noita on tullut paljon vastaan Tori.fi
T: on pilattu ja myös sensuuria esiintyy.
Olen jättänyt. T:n alkuaikoina kauppa kävi kiivaasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tori on toiminnoiltaan aika huono nykyään, siirryin huutonettiin takaisin, paljon helpompaa kaupankäyntiä.
Siksi en enää käytä huutonettiä kun tullut torin korvike "osta heti". Ei mitään tekemistä alkuperäisen tarkoituksen kanssa. Idiootit valtasi.
Huutiksessa on ollut "osta heti" vaihtoehto jo varmaan 15 vuotta.
Siis Huutonetissä se Osta Heti on vain yksi vaihtoehto, kyllä siellä edelleen voi kilpahuudattaa ostajaehdokkaita. Itse en myyjänä ole koskaan käyttänyt sitä osta heti menetelmää koska toiveena tietysti on saada mahdollisimman korkea hinta mahdollisen huutokaupan tuloksena. Toki käytännössä lähes aina kohteilla on ollut vain yksi huutaja.