Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lisää sairaslomaa tenniskyynärpään takia

Vierailija
13.09.2022 |

Tässä mietin, että pitäisikö hakea ja saisiko lisää sairaslomaa tenniskyynärpään takia. Minulla oli sairaslomaa pari viikkoa, ja käsi on jo parempi, mutta yhä kipeä. Työni on fyysistä yrittäjätyötä. Kuinka pitkiä sairaslomia olette saaneet ko. vaivan vuoksi ja onko miten nopeasti parantunut?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko käynyt fysioterapeutilta ohjeet kuntoutukseen?

Vierailija
2/8 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin sairaslomalla kaksi vuotta, ei parantunut koskaan. Jouduin vaihtamaan ammattia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 viikkoa olin ja lisää ois tullut ainakin 2 viikkoa mutta en jaksanut notkua kotona enää. Kipee oli kun palasin töihin (toimistotyö). Tuki kädessä tein töitä. Alkoi helpottamaan kun sain rullahiiren. Täysin parantunut olin noin 8kk päästä.

Nykyään en voi päivääkään käyttää tavallista hiirtä kun heti kipeytyy käsi.

Vierailija
4/8 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt fysioterapeutilla, mutta osteopaatilla kylläkin pari kertaa. Lääkäri antoi kaksi viikkoa sairaslomaa ja joitakin tabletteja ja Felden-kipugeeliä ja pyysi tulemaan uudestaan, jos ei parane. Rasituksestahan tämä on ja lepo kai auttaa.ap

Vierailija
5/8 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä ollut lääkärin määräämiä lääkkeitä ko. vaivaan?

Ap

Vierailija
6/8 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

4 viikkoa olin ja lisää ois tullut ainakin 2 viikkoa mutta en jaksanut notkua kotona enää. Kipee oli kun palasin töihin (toimistotyö). Tuki kädessä tein töitä. Alkoi helpottamaan kun sain rullahiiren. Täysin parantunut olin noin 8kk päästä.

Nykyään en voi päivääkään käyttää tavallista hiirtä kun heti kipeytyy käsi.

Sen unohdin mainita että pitkään oli käsi teipattuna kinesioteipillä töissä ollessani. Mielestäni auttoi jonkun verran.

Vierailija
7/8 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen työkaveri oli saikulla vuoden ja pääsi vaihtamaan kevyeen toimistotyöhön. Siis sellaiseen, jossa ei nostella, ei kanneta mitään eikä käytetä monta tuntia tietokonetta. Sitten kun käsi rauhoittui, hän alkoi harrastaa esim. Kuntosalia. Lihasvoimaa saatuaan ei kyynärpää oireillutkaan. Sai kuitenkin jäädä uuteen työhön. Nyt viimeksi kun kesällä tavattiin, kysyin, miten kyynärpää. Ei mitään oireita.

Vierailija
8/8 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole käynyt fysioterapeutilla, mutta osteopaatilla kylläkin pari kertaa. Lääkäri antoi kaksi viikkoa sairaslomaa ja joitakin tabletteja ja Felden-kipugeeliä ja pyysi tulemaan uudestaan, jos ei parane. Rasituksestahan tämä on ja lepo kai auttaa.ap

Menet sitten uudestaan lääkäriin, jos käsi ei parantunut?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi