Olen elämäntapatyötön hippimies, kysy mitä haluat?
Kommentit (96)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häpeätkö työttömyyttä? Itse häpesin kun piti sukulaisille kertoa mitä teen.
Miksi sun pitäisi kertoa kenellekään työttömyydestäsi? Ihmisille voi sanoa että tekee jotain freelansseri hommia netissä, niin mä aina kuzetan muijii, enhän mä muuten sais pildee ikinä.
Ap
Kuzettamalla et luo kestäviä ihmissuhteita.
Ei ne mulla muutenkaan kestä eli painan naista sen ihastusvaiheen aikana ja heitän sit menemään, next please.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Paljonko on kuukausitulosi?
Saan palkkaa niitä kelan tukia, oiskohan yhdessä nyt jotain 1395e netto.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sun pitäisi kertoa kenellekään työttömyydestäsi? Ihmisille voi sanoa että tekee jotain freelansseri hommia netissä, niin mä aina kuzetan muijii, enhän mä muuten sais pildee ikinä.
Ap
Ei ne mulla muutenkaan kestä eli painan naista sen ihastusvaiheen aikana ja heitän sit menemään, next please.
Ap
Kirjoitit aiemmin lupaavasta muutoksesta asenteessa: "Ne on kaatuneet monesta eri syystä. Suurin syy on kuiteskin minä itse. Jotenkin laikistun parisuhteissa, varsinkin jos eletään saman katon alla. Istun plegen ääres poltan dullaa ja kaikki kotityöt tekemättä. Siks oon luvannut itselleni että jos vielä parisuhteen löydän, niin en tee tuota samaa virhettä enää. Ei naista kuulu pitää minään piikana."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Kirjoitit aiemmin lupaavasta muutoksesta asenteessa: "Ne on kaatuneet monesta eri syystä. Suurin syy on kuiteskin minä itse. Jotenkin laikistun parisuhteissa, varsinkin jos eletään saman katon alla. Istun plegen ääres poltan dullaa ja kaikki kotityöt tekemättä. Siks oon luvannut itselleni että jos vielä parisuhteen löydän, niin en tee tuota samaa virhettä enää. Ei naista kuulu pitää minään piikana."
Tänne on tainnut tulla vastaileen vale-ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Tänne on tainnut tulla vastaileen vale-ap.
Se voi pitää paikkansa. Puhuu ristiin aloittajan kanssa. :D :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Juu ei ollu mun kirjoittama toi toksinen kommentti. Jollakin vale-apeella on vissiin hauskaa.
oikea Ap
Elämäntapaluuseri, hyi. Peseydytkö koskaan, kotisi on varmaan likainen kaatopaikka?
Vierailija kirjoitti:
Elämäntapaluuseri, hyi. Peseydytkö koskaan, kotisi on varmaan likainen kaatopaikka?
Ei itse asiassa ole likainen juuri milloinkaan. Pari kertaa kuukaudessa imuroin pyyhin pölyt. Tiskaan kerran viikossa!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi syöt pizzaa jos olet hippi? Hipit yleensä veegaaneja ja luomua syövät.
Ei tälleen kelan tuilla ole varaa olla vege ja luomu. Muuten oisin.
Ap
Mitä tukia saat?
Kaikkii mitä pydee saamaan : asumistuki, työttömyysmassii ja toimeentulotuki. Sit pummaan kans välil leipikses.
Ap
Miksi oot ilmoittautunut työttömäksi työnhakijaksi, kun kerran ei ole aikomustakaan mennä töihin? Siis kusetat.
En kuseta vaan haen töitä kun kerran työkkäri pakottaa neljää paikkaa kuussa hakeen. Teen vaan niin huonoja hakemuksia ettei vahingossakaan palkata.
Ap
"kun kerran ei ole aikomustakaan mennä töihin"
Siis kusetat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mitä tukia saat?
Kaikkii mitä pydee saamaan : asumistuki, työttömyysmassii ja toimeentulotuki. Sit pummaan kans välil leipikses.
Ap
Miksi oot ilmoittautunut työttömäksi työnhakijaksi, kun kerran ei ole aikomustakaan mennä töihin? Siis kusetat.
En kuseta vaan haen töitä kun kerran työkkäri pakottaa neljää paikkaa kuussa hakeen. Teen vaan niin huonoja hakemuksia ettei vahingossakaan palkata.
Ap
"kun kerran ei ole aikomustakaan mennä töihin"
Siis kusetat.
Tajuatko apina että toimin työkkärin ohjeiden mukaan ja haen töitä, se riittää heille. Ei ole olemassa mitään ihmisen aikomusmittaria jota voisi soveltaa tilanteeseen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Minkälaiset naiset ovat valmiita seurustelemaan sinunlaistesi miesten kanssa? Mitä pystyt naiselle tarjoamaan? Eikö sinua hävetä elää muiden ihmisten kustannuksella?
Mitä pystyn tarjoamaan? - 20cm ja paksu muna. On ollut kaikenlaisia naisia ja tyttöjä seksisuhteissa, joskus useampia samanaikaisesti. Ei hävetä yhtään.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Nykyään asunnottomatkin alkaa olla vegejä ja luomuja. Jokin roti se olla pitää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälaiset naiset ovat valmiita seurustelemaan sinunlaistesi miesten kanssa? Mitä pystyt naiselle tarjoamaan? Eikö sinua hävetä elää muiden ihmisten kustannuksella?
Mitä pystyn tarjoamaan? - 20cm ja paksu muna. On ollut kaikenlaisia naisia ja tyttöjä seksisuhteissa, joskus useampia samanaikaisesti. Ei hävetä yhtään.
Ap
Jos ei muuta tarjottavaa...surkea on tilanteesi!
Onpa taas tullut loisille paha mieli, kun on pitänyt poistattaa kommentteja.