Onko vanhuus tullut kun on helpompaa mennä nukkumaan kuin avata viinipullo?
Kommentit (23)
Hyi ei jaksa nousta edes humalaan.
On.
Ennen vedin viinaa joka viikonloppu, maistui tai ei. Sitten tuli 35v täyteen ja nyt menen ennemmin ajoissa nukkumaan ja herään virkeänä ei-krapulaisena.
Samalla tässä yritän liikkumalla korjailla kymmenen vuoden joka viikkoisen humalahakuisen juomisen aiheuttamia terveyshaittoja.
Vierailija kirjoitti:
On.
Ennen vedin viinaa joka viikonloppu, maistui tai ei. Sitten tuli 35v täyteen ja nyt menen ennemmin ajoissa nukkumaan ja herään virkeänä ei-krapulaisena.
Samalla tässä yritän liikkumalla korjailla kymmenen vuoden joka viikkoisen humalahakuisen juomisen aiheuttamia terveyshaittoja.
Korjautuuko?
Kannattaa hommata akkukäyttöinen viinipullonavaaja, ei jää sitten avaamisen helppoudesta kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On.
Samalla tässä yritän liikkumalla korjailla kymmenen vuoden joka viikkoisen humalahakuisen juomisen aiheuttamia terveyshaittoja.Korjautuuko?
Kyllä tässä on vatsan seutu jo vähän alkanut hoikkenemaan. Olen myös virkeämpi arkena ja töidenkin jälkeen jaksaa muutakin kuin mennä nukkumaan.
Kuulostaa hyvältä. Missä iässä toi alkaa?
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa hyvältä. Missä iässä toi alkaa?
Olen 40. Alkoi pari vuotta sitten.
ap
Minä avaan nyt vanhemmuuttani viinipullon heti aamusta ja iltaan mennessä on jo ihan selvä.
Minä innostuin juomaan vasta 50-vuotiaana. Sitä ennen olin aika tiuppapipo alkoholin suhteen. Nyt otetaan rennosti, mutta pitää lopettaa ennen eläkepäiviä, ettei maksa ehdi poksahtaa sitä ennen.
Säästän viinit spesiaaleihin tilanteisiin. Hyllyssä on useampi pullo, mutta näin "tavallisena" päivänä menen mieluummin ajoissa nukkumaan. Kippistellään sitten taas myöhemmin.
Minulla unohtui viinipullo viime viikon perjantaina auton takakonttiin, keskiviikkona sen sieltä löysin, torstai iltana otin lasillisen kuningatar Ellun muistolle, perjantaina toisen vapaalle viikon lopulle ja eilen kitrasin loput ruokaa laittaessa ja ruualla.
Katotaan keväämmällä josko taas yhtä hurjaksi heittäytyisi.
Olen huomannut saman. Dokaaminen ei enää oikein jaksa innostaa, vaikka nuorempana tuli kitattua harva se viikonloppu.
Olen juonut kai tarpeeksi, koska viini vain yks kaks lakkasi maistumasta.
Jos tuo on vanhuuden merkki, olen ollut vanha jo nuorena.
Eipä siitä humalaisesta itsestään enää mitään uutta löydä.
Ei maksa sitä vaivaa että aamulla särkee päätä, vaikka joisi vain yhden lasillisen.
On.