Mikä on paras shampoo?
Mitä shampoota käytät, jonka olet huomannut olevan hyvä hiuksillesi?
Kommentit (21)
TRESemmé
Body & VOLUME
Minulla on ohuet hiukset. Ja värjättynä ne menee vielä enemmän lyttyyn... Ja keskipitkänä eivät auta yhtään asiaan. Tuolla shampoolla olen saanut ilmavuutta. M27
Aussie : Myydään mm Normal kaupoissa, Ö&B
Palashampoo. Jos pullosta niin sulfaatiton. Hiukset tuntuu kevyiltä.
LV tuotteet ihan parhaita ja ihoystävällisiä.
Vierailija kirjoitti:
Minulla LV:n hilseshampoo auttaa pahaan hilseeseen kun pesen kerran viikossa apteekin Ketokonazolilla ja muut kerrat LV:llä. Onhan LV huomattavasti halvempaa kuin apteekin shampoo. Sen lisäksi se ei ole hajustettu.
Olen kokeillut suunnilleen kaikki hilseshampoot elämäni aikana ja atoopikkona päätynyt noihin.
Vierailija kirjoitti:
LV:n 3in1 sport oli ihan kauheeta kuraa, sain hiuksistani ihan hamppuisen takkukasan.
Head and Shoulders aina ja ikuisesti.
Whamisa Organic Seeds. Sulfaatiton, luonnonkosmetiikkaa ja pH 4.5. Tällä voi pestä päivittäin.
Vierailija kirjoitti:
Täähän on ihan myrkkyä.
Neutral merkkinen sensitive skin on mulle ollut sopiva. Marketeista saatavilla.
Vierailija kirjoitti:
Mun hiuksiinkin sopii täydellisesti, eikä ole hilsettä.
Se riippuu hiuksista. Mulle sopii esim. system 4 shale oil.
Niin tätä on turha jatkaa ilman hyvää kuvausta hiuslaadusta ja hiuspohjasta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kokemusta, että muuten ois? En oo hilseshampoota käyttäny eikä oo hilsettä.
Joskus muistan lukeneeni, että hilseshampoo ei ois hyvä ainoo pesuaine, vaan pääsääntöisesti käytössä joku perusshampoo ja välillä sitten tehokkaampi shampoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kokemusta, että muuten ois? En oo hilseshampoota käyttäny eikä oo hilsettä.
Joskus muistan lukeneeni, että hilseshampoo ei ois hyvä ainoo pesuaine, vaan pääsääntöisesti käytössä joku perusshampoo ja välillä sitten tehokkaampi shampoo.
Oon kokeillut melkein kaikkia hiustenpesuaineita ja todennut H&S parhaimmaksi.
OGX Argan Oil of Morocco on paras mitä tähän mennessä kokeillut. Olaplexistä olen kuullut paljon hyvää ja sitä tekisi mieli kokeilla, mutta hinta pikkasen kirpaisee.