Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eilen tapahtui jotain hämmentävää

Vierailija
10.09.2022 |

Pohjustetaanpas stooria sillä, että en ensinnäkään paljasta koskaan ikääni palstalla, mutta olen melko reippaastikin ikäistäni nuoremman näköinen. Se ei ole oma keksintöni, vaan olen kuullut siitä aina, ihmiset ovat kirjaimellisesti näin 😱😧😳 kun saavat tietää ikäni livenä yms. XDDDD ja totta kai näen myös peiliin.

Minulle ei ikinä huudella mitään kaduilla, tölläillään vain menemään. Ainoa ihmisryhmä, joka saattaa joskus sanoa jotain ohi mennessäni on teinit (ja ainakin teinin oloiset tyypit XD.)

Eilen menin erään jengin ohi, tai oikeastaan läpi XDDDD ja kuulin ohi mentyäni, kun joku poikanen huudahti erään asian. Ei siis mitään ilkeää. En voi kertoa sitä tänne, koska oli muitakin kuulijoita paikalla XDDDD.

Rupesin siinä sitten miettimään, että huudahtiko minulle kenties. En saa koskaan tietää, en katsonut edes taakseni! Ehkä hän on heittänyt jonkin perus teiniläpän minulle, mutten ole kuullut enkä tajunnut, että minulle on sanottu jotain XD.

Teinipoijjaat siis heittävät minulle joskus läppää, kun menen ohi. Se yllättää kyllä aina, koska en ymmärrä miten heillä on pokkaa XDDDDD. Mutta onhan se aika huvittavaa XDD.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

XDDDDDDDDDDD

Vierailija
2/4 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mahtava stoori äksdee

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa kummallista. Halusit kertoa tänne jotain, mutta et kuitenkaan kertonut. No comments.

Vierailija
4/4 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olet 15v mutta näytät 10v?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan