Heinähippusten sunnuntai 29.10.
Huomenia vaan koko kööri! Laitoin tämän viestin ensin tuonne ilman oikeaa otsikkoa, sekaisin päästäni kun olen : D
+++++++++++++++++++++++
Siinä tuli plussatuulia meidän kaikkien osalle! Toivottavasti tarttuu mahdollisimman moneen ja jää tädin kiusaamille takataskuun odottamaan tämän kierron h-hetkiä... Nimittäin toissa-aamuna testattu haamu varmistui juuri positiiviseksi, eli kyllä sitä siunatussa tilassa ollaan.
LIIPE: Älä menetä toivoasi! Minäkin testasin ensin puhtaan negan kp. 27/31, ja testi oli erittäin herkkä. Sitten tuli haamu kummittelemaan 30/31 ja nyt 32/31 tuli selvä plussa (tosin viiva yhä kontrolliviivaa vaaleampi, mutta sillähän ei ole merkitystä).
Toivottavasti moni tuo tänään plussauutisia! Ja halit teille, joille täti on tullut kyläilemään: kohta se on ohi ja tärppipäivät taas käsillä...
Kommentit (18)
Eli tänään alkoi vuoto ihan hulahtamalla ja vatsa on tosi kipeä nyt. Raskausviikot olisivat olleet 5+1 mutta vaihtuivat kp1:ksi.
On sen verran pas*a olo nyt etten jaksa oikein mitään :(
aavistelinkin jotain tälläistä koska ne tuhannet haamutestit mitä pitkin viikkoa tein, niin ne eivät merkittävästi vahvistuneet. Kummasti sitä vain asennoitui että vauva on tulossa. Hirveän surku olo nyt.
Tipahdin vielä samalla teistä heinäkuisista pois tuonne elokuisiin jos tärppi nyt käy tässä kierrossa. Ajatukset ovat nyt jotenkin vain niin kaukaiset ja sumuiset ettei pysty selvästi ajattelemaan..
Paljon parempaa onnea teille muille piinailijoille ja plussanneille.
Murtunut Ansku78 yk6 ja kp1/28
Minä tein siis tänään taas testin. pakkomielle ilmeisesti kun testejä on kaapissa.
negaa näytti mutta kun palasin 10 min päästä niin haalea haau siellä näkyi. testia aika siis oli jo vähän mennyt yli. ja puolisoni katsoi testiä myös ja hänkin näki haamun. mutta toki jalat maassa ollaan en pidä sitä plussana, mutta se antoi vähän toivoa. vaikken kyllä koskaan oel roskishaamua saanut jotenka en tiiä kuin usein ne muuttuu oikeiksi plussiksi.
hauskaa sunnuntaita kaikille.
yk2 kp26/29 dpo 10 luulisin
liipe: minullakin on noita haaleita viivoja tullut molemmissa edellisissä raskauksissa (tyttö 01/04 ja km rv 14). malttamattomana kun on mennyt tekemään testejä jo ennen kuukautisten alkua :) mutta ihan on raskauksia ennustanut haaleatkin viivat!
(.) minä olin muistellut kuukautisten alkupäivän väärin ja nyt laskin että onkin jo kp 11. joten tänään kai vois alkaa jo tikulla testaileen. nyt pitää vain toivoa että saadaan kyytiläinen ensi viikon aikana!
aurinkoista pakkaspäivää oulun korkeuksilta kaikille!
-emmilee-
Kuudes kerta toden sanoo, ainakin meillä! Sain vahvan plussan, nyt siis kp 31/28-33. Tämä oli siis kuudes yrityskierto, kesäkuussa oli km. Toivottavasti tämä pysyy matkassa. Nyt olen kyllä positiivisemmalla mielellä, kesäkuussa ensimmäinen haamu tuli vasta kun täti oli 3pv myöhässä eikä plussa kunnolla vahvistunut missään vaiheessa. Rv5+5 alkoikin sitten vuoto. Ja nyt tosiaan tosi vahva plussa pamahti heti!! Ihanaa, nyt odotellaan sitä 070707-nyyttiä! Ihan menee kylmät väreet iholla kun ajatteleekin asiaa...
Paljon onnea Anjuusalle ja muille plussanneille.
Suuren suuret pahoittelut Ansku78, tiedän tunteen:(
Nellukk@ rv4+1:o)))
Jotenkin sitä aina toivoo, että kaikki pienokaiset pysyisivät matkassa mukana.
Älyttömästi onnea plussanneille ja vauvaliimaa matkaan mukaan...
ON; eipä mitään ihmeellistä, nyt elellään kp19/27-28 ja peittoja tuuletellaan varmasti tänäänkin.Ei oikein osaa sanoa omista fiiliksistä tällä hetkellä mitään, mennään nyt päivä kerrallaan.Ensi viikolla saapuu appivanhemmat kyläilemään ja " vauvanteko-ajatuksen-ajattelun" voi siirtää hetkeksi taka-alalle...Tulee ehkä liiaksikin välillä mietittyä sitä eli on ihan hyvä hengähtää välillä.Tietysti piinaviikko lähestyy uhkaavasti ja laatikossa odottelee " muutama" testi; ) Katsotaan maltaako niistä pitää näppinsä erossa.
Anskulle suuren suuret pahoitteluni kera halausten. :' (
Ja uusille plussanneille sylin täydeltä onnea!
Varmasti se liipenkin viiva vielä vahvistuu, peukut on pystyssä!
Oma ( . )
Nyt menossa vasta kp7 ja aloin jo pongaamaan limoja. On sitten pakko aloittaa jo huomenna tikuttelu vaikka aikasta onkin. Mut aloin miettiä tuota viime kiertoa ja siinäkin on saattanut olla ovis jo kp12 vaikka sitä keltarauhasta ei ultrassa tunnistettukaan. Se tarkottas sitä, että se ainoo yrityskerta olikin armottomasti myöhässä.
Pitääkin komentaa ukko hommiin heti, kun saan ipanat päiväunille!
Toivottavasti plussia alkaa sadella roppakaupalla lisää!
piipaa kp 7/27
Suuret onnittelut kaikille plussanneille ja anskulle jaksuja! Itselläni yksi km takana, ennen nelosta, eikä ollut mikään mukava kokemus, tietenkään :(
Täällä Pirkanmaallakin oli aamulla, kun heräsin, maa ihan valkoisena ja aurinko paistoi. Ihana ilma! Ainoa vaan, että loma on nyt ohi ja huomenna paluu kouluun, höh.
ON: kp 22/(24)-26 menossa, eikä kyllä mainittavampia oireita ole. Paitsi että kun mulla normaalisti menkkojen lähestyessä naama alkaa enemmän tai vähemmän puskea näppyjä, niin nyt niitä ei juuri ole. Päin vastoin, iho on paremmassa kunnossa kuin aikoihin. Ja viime yönä heräsin aamuyöstä pissalle. Mutta noista nyt ei vielä voi päätellä yhtikäs mitään. Aika näyttäköön. Oma fiilis on kyllä se, että tätsykkä saapuu tännekin ensi viikon aikana. Mutta tietysti pieni toivo aina elää....
Mutta nyt ruuanlaittoon.
Sunnuntain jatkoja kaikille!
M
ja muistakaakin pitää ne ihmisenalut siellä :).
(.) Keskiviikko testauspäivä lähestyy. Ei sille mitään voi. Tuntuu kyllä kovasti että olen raskaana, mutta tiedä sitten oonko. Monena yönä on ollut yököttävä olo joka helpottanut heti mandariinin syömisen jälkeen. Esikoisen kanssa en muista että olisi jo näin aikaisin yököttänyt. Onko teillä muilla raskausoireet poikennut verrattuna aikaisempiin raskauksiin?
Aluksi Onnittelut Anjuusalle, me muutkin tahdomme mukaan...
Pahoittelut Ansku75:lle, voimahali ja kyllä te vielä onnistutte.
Omaa napaa...kp9 meneillään ja ensi viikolla ehkä loppupuolella oviksen bongailu kuumimmillaan. Muuten ei kummempaa, täytyy ottaa rennosti.
Jos ei nyt onnaa niin joskus toiste. Näin se vaan on ja kohtalo puuttuu varmasti peliin...
Hyvää sunnuntaipäivää kaikille hippusille ja oikein isosti niitä PLUSSATUULIA bongaajille ja testaajille!
Tiibe kp9/28
..olipa ikäviä uutisia :( Enkä osaa nyt sinulle muuta sanoa kuin että voimia ja jaksamista eteen päin.
Onnittelut uusille plussanneille. Itellä nyt kp7, arvelisin, että ovis ajoittuu ensi viikonlopulle, joten hiljaiseloa tässä vielä...
Tsemppiä piinailijoille ja +++++++++++++ kehiin :)
Anjuusalle plussasta onnittelut!!
Anskulle pahoittelut ja lämpimiä haleja, koita jaksella..
(.) Aamu-unet kaikkosivat itseltäni kun mittasin lämmön ja se oli notkahtanut alaspäin :/ En tiedä mitä ajatella. Eikö munasolu irronnutkaan?
http://www.tcoyf.com/forum/chart.asp?id=koralli
Nousihan tuokin aamunlämpö 36.4 sen " coverlinen" yläpuolelle, mutta nyt onkin niin hurjan alhaalla tuo coverline, etten oikein tahdo uskoa siihen. Parissa viimekierrossa se oli 36.45 kohdalla, joten silloin tuo tämänaamuinen lämpö olisi liian alhainen.
Äh, en tiedä, ei ole ainakaan nyt varmisteltu tai mitään. Jos ovis onkin vasta nyt niin sitten katsotaan riittääkö parin päivän takainen touhailu. Masensi kyllä kun odotin täksi aamuksi todellista lämmönnousua. Ja jos ovista ei tapahtunut ollenkaan eikä tapahdu niin se ajatus vasta masentaa.
No, ei tässä auta muu kuin odottaa pari viikkoa ja katsoa miten elämä etenee. Itsellä oli vaan jo niin kovat odotukset tälle kierrolle kun touhailtiin enemmän kuin tarpeeksi ja nyt jos ei ovis sitten onnistukaan.
Tärppionnea teille muille kuitenkin ja yritän iteki vielä pitää toivoa yllä..
Koralli73 kp15/n. 26 dpo2(?) yk4
voi ansku kuinka surullista, halituksia sulle ja jaksamista!!!
plussanneille sylintäydeltä onnea, ja haamujen vahvistumista odotellaan.
me ollaan oltu koko päivä menossa, käytiin rakennusmessuilla vantaalla katselemassa ja suunnittelemassa kaikkee kivaa tulevaan taloon :))) mukava päivä oli vaikka ajokeli ei täällä meidän päässä paras mahdollinen ollutkaan,kauhee nippu kaikenmaailman esitteitä tuli mukaan joten niitä tutkiessa meneekin sitten mukavasti muutama viikko :)
kp 27/27 nyt menossa, ja tädistä ei merkkiäkään kaikee muuta kylläkin..joku kyseli pahoinvoinnista ennen plussaa, mulla oli pari kiertoo sitten ihan älyttömät oireet, oksensin joka pv vähintää kerran kp20 alkaen ja kaikki muut oireet mukaan lukien olin 100% varma että tärppi on tullu vaan ehei totalisia negoja testasin ainakin 20 ja sit alko menkat muutman pvn myöhässä, sen jälkeen en oo uskonu mitään oireita enää, uskon vasta ku viivat on tikussa(enkä elättele edes toiveita).
korallilta mun piti kysymän ku mittailet noita lämpöjä, mitäs olet mieltä ku mun kämmöt nousi oviksen jälkeen 36,3->36,7 ja 36,9 mutta perjantaina eli kp 25 n oli taas 36,3 ja sitten eilen ja tänään taas 36,7 olin lämpöjen perusteellakin varma että tänään täti kurvaa, mutta ei ainakaan vielä ole näkynyt merkkiäkään.
pää ihan ajatuksista sekaisin on tamatulla kp 27/27
Ja kaikille plussanneille toosi paaljon onnea... en muista enää nikkejä...
(.) meninpä liian aikaisin sanomaan että täti on lähössä..
eipä se olekaan.. nyt jo kp 5/12-28.. alkaa jo tympäseen... no josko se huomenissa tai ylihuomenissa............
Mielenkiintoisesti nuo lämmöt sinulla. Ensinnäkin upean korkeat oviksen jälkeiset lämmöt sinulla, keltarauhanen toimii ilmeisesti hienosti. Mikä dpo sinulla oli tuo dippi alaspäin, eli koska oli ovis? Olisko ollu n. dpo10 tuo dippi? Sehän voisi olla kiinnittymisestä johtuvaa, nk. implantation dip, vaikka taitaa kai tuo ilmiö esiintyä niilläkin, jotka eivät ole raskaana. Mutta jospa se sinulla olisi merkki.. Mittaathan lämmöt muuten aina samaan aikaan, että ovat vertailukelpoisia? Hienosti nousivat lämmöt sinulla takaisin ylös, se tuntuu mielestäni erittäin lupaavalta! Minulla ainakin jos lämmöt on loppukierrossa pudonneet niin se on ollut sitten kyllä selvä tädin merkki eivätkä lämmöt ole enää kohonneet.
Plussaonnea sinulle!
meille vierailulle. Viikon on nyt sitten vissiin myohassa? meilla on juuri nyt ollut pienta tohinaa nuorimmaisen kanssa, joka otettiin sairaalaan sisalle perjantai iltana ja on nailla nakymin ainakin huomiseen. Mies on siella taman yon joten minulla on aikaa hieman rentoutua lueskellen teidan viesteja. Ajattelin kuitenkin ajaa kaupan kautta huomenna sairaalaan ja tehda testin siella. Mutta tassa on monta mutkaa matkassa enka ole edes jaksanut iloita siita ajatuksesta, etta me saataisiin viela yksi paivansade lisaa...
Onnittelut taasen uusille plussanneille!! On niin mukava lueskella naita positiivisia uutisia kaiken " arjen" kurjuuden keskella. Toivotaan vaan etta me muutkin paastais samaan joukkoon.
no nyt ajatukset patkii...huonosti nukuttu yo mutta kertoilen sitten kuulumisia maanantain puolella. Hyvaa alkavaa viikkoa kaikille!
Annansilma
se lasku oli dpo 12 ja nyt siis dpo 14, mittaan suurinpiirtein samaan aikaan, mutta en niin sokeesti usko noihin arvoihin, esikoinen meillä valvottaa vähintää 3/yö joudun nousemaan ja toisinaan valvotaan tuntikin. mutta hieno kuitenkin huomata että terolut auttaa koska edellisessä kierrossa ei lämmöt nousseet ollenkaan vaikka todistetusti olin ovuloinut.
mutta siis en riemuitse jos plussa nyt tulee :(( täytyy ainakin 2 vk odottaa että pääsis ultraan tutkimaan että onko oikeassa osoitteessa, mutta ihan yhtälailla meillä voidaan huomenna liputtaa(kierrot on ollu venyviä viime aikoina 30 viimeksi, mutta silloin oviskin oli myöhemmin) katsellaan ja kuulostellaan. mutta ainakin seuraavaan kiertoon mennään lujalla uskolla koska terot toimii :)))
nyt nukkumaan, öitä!
Olin ensin kysymysmerkkinä, mutta sitten muistin ja varmistin vielä eilisistä postituksista, että juuri sullahan oli se yksisarvinen kohtu. Piti oikein netistä käydä asiaa tutkimassa, kun en ollut koko termiin ennen törmännyt.
Ikävää, jos nyt plussaisit ja raskaus pitäisi keskeyttää, kun vauvanalku ei pääse kohtuun kasvamaan :( Elämä on tosi epäreilua joskus. Toivottavasti et kuitenkaan tuohon tilanteeseen joudu!
Teroilla siis lämpösi ovat noin mahtavat. Hyvä juttu, että terot auttavat! Ensi kierrossa sitten tärppiä vaan tulemaan!
Onnea, onnea onnea...
Kiva lukea heti näin aamusta hyviä uutisia..
Eilen tuli bodies ohjelmassa sub tv:llä aika raju synnytys kohtaus.. Itkin yhtälailla kun se joka synnytti...
vauva jäi olkapäistä kiinni eikä mahtunu ulos.. onneksi saatiin sitten takas sisään ja hätäsektiolla ulos.. ja lisä hapellä pysy hengissä... Hyi..
(.) nyt kp 5 ja täti alkaa pikku hiljaa pakkaileen kimpsuja ja kampsuja tämän tytön tyköä!aivan pihalla olin aamulla kun kännykän kello näytti 7 ja tekstitv näytti 6.. enhän mie muistanu että vaihtu talviaika:)
Tosi paljon onnea kaikille jännäileville ja pahoittelut tädin uhreille..
Toivottvasti tällä kierrolla päästäis kaikki tuonne odottavien puolelle..