Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten iso ikäero näkyy ystävyyssuhteissasi?

Vierailija
10.09.2022 |

Olisi mielenkiintoista kuulla teiltä joilla on paljon itseänne vanhempia tai nuorempia ystäviä.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa itseäkin. Tutustuin yhteen itseäni huomattavasti nuorempaan mieheen ja ilmeisesti hän on kiinnostunut jonkilaisesta ystävyyssuhteesta. Jotenkin hän ei puhu mitään tuosta ikäerosta ja mietin pitäisikö ottaa puheeksi. Mistään parisuhteesta ei ole kyse ja tuskin häntä sellainen edes 10+ v vanhemman kanssa kiinnostaisikaan.

Onkohan täysin tuhoon tuomittu juttu... ?

Vierailija
2/14 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on paljon kavereita, jotka on mua 15 vuotta nuorempia eikä ole mitään ongelmaa. Samat kiinnostuksen kohteet yhdistää iästä riippumatta.

N40

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja turha vastata että ei millään tavalla. Kyllä se väkisinkin edes jollain tavalla näkyy.

Vierailija
4/14 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on paljon kavereita, jotka on mua 15 vuotta nuorempia eikä ole mitään ongelmaa. Samat kiinnostuksen kohteet yhdistää iästä riippumatta.

N40

Niin kai... Onko sekä naisia että miehiä?

Vierailija
5/14 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on kaveripiirissä myös yli 20 v. minua vanhempia ystäviä. Eipä se näin 37-vuotiaana tunnu oikein missään, samoja kiinnostuskohteita ja yhteensopivat luonteet kun löytyy. Nuorempana varmaan asia olisi ollut erilainen.

Vierailija
6/14 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
7/14 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida olla kovin yleistä. Paitsi työ"kaverit"

Vierailija
8/14 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestuttava ei suostu sanomaan ikäänsä. Huomattavasti minua nuorempi. Merkillistä. 

Vierailija
9/14 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 25-vuotias nainen ja mulla on useampikin itseä reippaasti vanhempi ystävä.

Vanhin kaverini on 40 vuotta vanhempi mies. Ikäero näkyy ehkä lähinnä siinä, että jotkut läpät saattaa mennä välillä ohi puolin ja toisin. Meillä on harrastus, jonka takia ollaan tutustuttu ja tunnen myös hänen vaimonsa.

Vierailija
10/14 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N40

Niin kai... Onko sekä naisia että miehiä?

Sekä että. Enemmän kyllä miehiä.

N40

Vierailija
11/14 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni on 25 vuotta vanhempi ja jo eläkkeellä. Ikäero näkyy siinä, että hänellä on rutkasti enempi elämänkokemusta ja se tekee hänestä mahtavan kuuntelijan ja ystävän, joka todellakin osaa antaa oikeita harkittuja neuvoja. Toisaalta minä puolestani pidän hänet "ajan tasalla" (no, well, itsekin olen jo aika fossiili) tekniikan ja hilavitkuttimien suhteen ja hän puolestaan arvostaa nuoremman sukupolven näkemystäni, joka vähän haastaa hänen "kalkkiutuneet" mielipiteensä. Aina ei sentään ennen ollut kaikki paremmin eikä vanhassa vara parempi. Meitä yhdistää yhteneväinen arvomaailma ja kiinnostuksen kohteet. Ja samanlainen huumorintaju, ehdottomasti! :)

Vierailija
12/14 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pisti oikein miettimään tää kysymys. Yhtä lukuun ottamatta kaikki kaverit ja ystävät ovat minua nuorempia. Yleisin ikä ero on noin neljä - viisi vuotta, mutta parikymmentä vuotta nuoremman kanssakin tultiin hyvin juttuun. Olenkohan koskaan kasvanut aikuiseksi?

Vierailija
13/14 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen nelikymppinen ja minulla on kaiken ikäisiä ystäviä. Miehiä kuin naisia 17-86-vuotiaita.

Myönnän, että jokunen näistä nuorista miehistä haluaa halliakin välillä ja se sopii minullekin.

Yhden kanssa on jopa sovittu, että ollaan aina ystäviä. Tunnemme fyysistä vetoa kumpikin ja pidetään ystävyys ihanalla hali-suukkotasolla. Kyllä komea ja nuori mies saa aina naisen hehkumaan.

Vierailija
14/14 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyy siten, että koska kaunis vaimoni on n. 20v minua nuorempi, ystäväpiirissämme ei ole ainoatakaan ilkeämielistä koppeloa. Kyllä siinä silmä lepää, kun ollaan n. kerran kuukaudessa jossain juhlissa, missä on vain nuoria, kauniita ja hyväkroppaisia naisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän