Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olin tietämättäni toinen nainen ja nyt kaduttaa

Vierailija
10.09.2022 |

Minulla on suorastaan oksettava olo siitä mitä olen tietämättäni tehnyt.
En tiedä miten päin olisin, eilen join itseni sammuksiin kun en muutakaan keksinyt.
Olen tapaillut yli vuoden miestä, joka olikin naimisissa ja vieläpä sairaan naisen kanssa.
Soittelin toissapäivänä tämän miehen kanssa ja hän oli itkuinen puhelimessa, normaalisti ei ikinä itke.
Ei voinut kertoa mikä on, mutta kuulin toista kautta että vaimonsa on sairastunut uudelleen.
En tiedä onko se täysin totta, mutta pidän sitä kyllä todennäköisenä.
Minä olen siis vienyt heiltä yhteistä aikaa ja se tuntuu oksettavan pahalta.
Mies on minulle erittäin rakas ja tärkeä ja oikeastaan ainoa asia, joka minuakaan on kannustanut enää jatkamaan.
Olen itsekin vaikeasti masentunut ja nyt olo on niin hirveä, ettei tee mieli muuta kuin juoda vain lisää ja lisää kunnes viinakramppi tappaa.
Tunnen niin suurta syyllisyyttä etten enää kestä tätä ja samalla olen vihainen itselleni siitä, että suren ja itken itse miehen perään, ei minulla ole mitään oikeutta siihen.
Olen maailman hirvein ihminen ja ansaitsen kyllä kuolla.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohti uusia tuulia. Miehen vika ettei kertonu.

Vierailija
2/5 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kirjoitit avauksen runon muotoon (jokaisen virkkeen jälkeen rivinvaihto)?

Minä olin tietämättäni toinen nainen, kun seksin merkeissä tapailemani miehen vaimo odotti heidän esikoistaan. Paino sanalla tietämättäni. Ei tullut mieleenkään syyllistää siitä itseäni.

Ehkä tykkäät nostaa itsesi tilanteen keskipisteeksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain omanarvontuntoa ja vähän äkkiä! Selvitä pääsi. Blokkaa mies.

Pysy kaukana Tinderistä. Suosi Farmers Onlya jossa haetaan oikeaa seuraa. Pää kumminkin ensteks kuntoon.

Vierailija
4/5 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä höpötä. Kerron aina. Silti seuraa löytyy aina

Vierailija
5/5 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olin. Heti kun sain kuulla asiasta lopetin suhteen. Miehellä kesti pitkään ymmärtää että olin tosissani ja kiukutteli siitä että ei ollut kuulemma odottanut että olisin tällainen. Tottakai se siinä hetkessä sattuu, mutta ei siinä jää mitään epäselvyyksiä, ei mies oo sun kyyneleiden arvoinen.