Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sinulla omakohtainen valokuva tai muistikuva kuningatar Elisabethista?

Vierailija
09.09.2022 |

Valokuva-albumissani on ottamani kuva Elisabethista limusiinin kyydissä, missä hän heiluttaa kättään tervehtien yleisöä. Otettu Jyväskylässä 70-luvulla.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana <3 Millä kadulla ?

Vierailija
2/8 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ja minulle koko mummo oli täysin yhdentekevä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana <3 Millä kadulla ?

Tuo kuva on otettu Kauppakadulla. Löytyi myös muita kuvia mm. Lutakosta mutta niissä näkyy vain adjutantteja, yleisöä, autoja, lippuja salossa sekä Tehi.

Vierailija
4/8 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muisto Kallion paloasemalta v. 1976  ? kun  Elisabet oli käymässä siellä. Pari kuvaakin tuli otettua ihan läheltä. Oli noin 160 cm pituinen ja mintun värinen kävelypuku. Minun äiti oli myös siskon pikkutytön kanssa. Minulla oli myös 7 vuotias poikamme mukana. Toisen kerran oli omalla jahdillaa oympialaiturilla Palace Hotellin luona,   jossa olimme perheenä katsomassa.

Vierailija
5/8 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana <3 Millä kadulla ?

Jyväskylässä

Vaajakoskentietä pitkin Hankasalmelle meni Ellun ja Urkin saattue 27.51976.

Olin vilkuttamassa englanninlippu kädessä

Vierailija
6/8 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kuva kuningattaresta ratsastamassa hevosella syntymäpäivänään v. 1984 Lontoossa.

Vierailija
7/8 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anne ja Charles olivat aikoinan lapsena muoti-ikoneja. Kaikki lehdet olivat heidän kuviaan täynnä. Ja leffoissa pyöri nonarina  heidän äitinsä hienot kruunaajaiset v. 1953. Nonari oli leffateatterissa  Non- Stop leffa,  joka koostui piirretyistä ja jostain uutiskatsauksesta. Muistan punaisissa puvut ratsastajilla kruunajaisista ja muut hienot värit. Mummo teki takit Annen takin mukaan,  kauluksessa  ja taskuissa oli koristeena samettia. Ne pantiin päälle keskustaan mennessä. Olen numero 4.

Vierailija
8/8 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein kuningataräidin kanssa nautimme gintoniceja. Ja Ellu tuli rähjäämään, että joimme liikaa.