Kimikin tapasi Lissun!
No niin, nyt käydään sitten läpi kaikki mahdolliset kissanristiäiset, ja ihan joka asia joka liittyy jotenkin Lissun kuolemaan.
Tyypillistä IP-kamaa. Tyylillä ei ole mitään väliä. Kaikki käy.
Sama juttu Loirin, Nykäsen ja muiden suhteen. Repostelua jatkuu min. viikko, tai kun tulee seuraava iso ruumis.
Lissua isompaa on toki vaikea kuvitella, eli juttua tulee ehkä jopa 2 viikkoa.
Kommentit (11)
Minun serkkuni on nimeltään Liisa.
Kyllä se jotenkin tähän liittyy.
Seuraavaksi saammekin sitten lukea juttuja siitä, ketkä kaikki suomalaiset ovat tavanneet kuningattaren ja ketkä ovat saaneet häneltä ihan kiitoskirjeen, kun lähettivät hänelle jonkin onnittelun jne jne.
Vierailija kirjoitti:
Lopettakaa tuo Lissusta löässyttäminen.Se kuvaa teidän IQ ta - toisin sanoen älykkyyttä.
Palstalaiset ovat olleet läheisissä väleissä ko henkilön kanssa, ainakin omasta mielestään.
Vierailija kirjoitti:
Lopettakaa tuo Lissusta löässyttäminen.Se kuvaa teidän IQ ta - toisin sanoen älykkyyttä.
Lissu. Lissulissu. Liisa. Lispetti. Lippa.
Ähäkutti. Eipäs lopeteta. Lopeta ite. Ja mutsis oli.
Niitä harvoja kertoja kun osasi käyttytä. Toinen julkkis jonka seurassa olen nähnyt Kimin varikolla rentona on Ralph Fiennes.
Vierailija kirjoitti:
Niitä harvoja kertoja kun osasi käyttytä. Toinen julkkis jonka seurassa olen nähnyt Kimin varikolla rentona on Ralph Fiennes.
Hän vissiin tykkää autoista ja vihaa julkisuutta yhtä paljon kuin Räikkönen joten ei ihme jos ovat löytäneet yhteisen sävelen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä olit, kun järkeä jaettiin?
Minä olenkin ainoasuomalainen joka on käynyt siinä Buckinghamin palatsin portilla.
Ja lippu oli salossa. Taisipa Liisa vilkutella sieltä ikkunastakin juuri minulle.
Kuvakin löytyy.
Eli ihan bestiksiä oltiin. Lissu ja minä. Juttu tästä iltalehteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä olit, kun järkeä jaettiin?
Just siinä sinun edelläsi. Sori vaan, että tavara loppui juuri kohdallasi.