Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jäljillä-rikospodcast

Vierailija
09.09.2022 |

Heippa! Oletteko kuunnelleet kys. podcastia? Itse tykkään kuunnella podcasteja esim. siivotessa, varsinkin rikospodcasteja. Mielestäni Jäljillä-podcast on kiinnostava ja jännittävä, ja ehkä sen takia siitä pidänkin niin paljon :)
Tuo lukijakin on mukava, miellyttävä ääni ja kiva kun puhuu välillä jakson alussa jotain itsestäänkin, ettei jaksosta tule liian ahdistava.

No joo, mutta oletteko siis kuunnelleet? :)

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen! Mieleeni on jäänyt erityisesti Skylar Neesen järkyttävä tapaus (teinimurha)

Vierailija
2/16 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuunnellut. Ja on oikein hyvin rakennetut jaksot. 🙂

Murha joka tapahtui -podcastin kertojalla on kuitenkin mielestäni parempi ääni ja tarinankerronta vähintään yhtä hyvää tasoa. Jäljillä-kertojan ääni ei tunnu ns. kestävän yhtä hyvin ja muistaakseni hän jossain haastattelussa mainitsikin jotain äänenkäytön haasteista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelen ja kuuntelen muitakin. Youtubesta löytyy myös hyviä, Annukka Lascellesilla on kaikista miellyttävin ääni ja todella hyvät jutut, myös Pinjamari Jirout ja Goya truecrime on hyviä.

Vierailija
4/16 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään enemmän muista true crime podcasteista, koska kertojan omat pohdinnat on välillä vähän hölmöjä ja lapsellisia.

Vierailija
5/16 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok parempien puutteessa, jatkossa jää kuuntelematta kun meni maksumuurin taakse. Jäljillä oli ykkönen siihen aikaan, kun toinen vaihtoehto oli Huorapuutarha, mutta nyt on tullut paljon parempiakin.

Vierailija
6/16 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Mä aloitin mutta jätin kesken. Tykkään enemmän dokkareista, dekkareista ja Minfosta. Holmavuon ja Backmanin äänikirjoista (Susannna, E Immo jne) tykkäsin. Samoin Riku Rantalla sarja niistä laivalla kadonneista.

En osaa analysoida tarkempaa.

Vierailija
7/16 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään vaan suomalaisista. Jotain amerikkalaista on vaikea hahmottaa kun ei tiedä tarkkaan millaisesta paikasta on kysymys. Paikka on itselle tärkeä esim Piiat, Raisa, Helena, Merja jne ovat kiinnostavia paikkojen vuoksi.

Vierailija
8/16 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki, Tilda on niin pitkän linjan tekijä. Yksi ensimmäisiä truecrime podeje Huorapuutarhan jälkeen mitä olen kuunnellut. 

Vierailija
9/16 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
10/16 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok, mutta parempiakin on. Kuuntelen kyllä mieluummin (selvitettyjä) murhatapauksia, kun Tilda taas tuntuu tykkäävän enemmän katoamisista.

Vierailija
11/16 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä podcasti oli, harmi kun siirtyi maksulliseksi

Vierailija
12/16 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelin hiljattain ilmaisena saatavan materiaalin, useamman vuoden jaksot. Jaksot ihan kuunneltavia, mutta analysoinnit eivät vakuuttaneet, hyvin lapsenomaista ja itseänsä toistavia kehäpäätelmiä.

Vierailija
13/16 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty kuuntelemaan enää. Joka kertaa pitää venyttää kaikkiaa sanojaa, häiritsee. Syntyi vuonnaaa ja opiskelii yms. 

Vierailija
14/16 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän aikaa jaksoin kuunnella. Sitten alkoi TODELLA puuduttaa. Kaikki jaksot niin samanlaisia, amerikkalaisia ja juontajalla niin yksitoikkoinen ääni, että ei voisi kuollettavampi olla.

On tehnyt juttunsa myös kirjoiksi, jotka olisivat e-kirjoina kuunneltavissa. En vaan pysty kuuntelemaan, koska hän on ITSE LUKENUT ne sillä samalla monotonisella äänellään. Olisi edes ymmärtänyt antaa jonkun toisen lukea. Plääääääh! 

Vierailija
15/16 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyttä kuraa!!! 

Vierailija
16/16 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täyttä kuraa!!! 

Tää on niin totta. Alussa oli hyvä mutta alkoi toistaa itseään. Juontajan äänikin tooooodella monotoninen. Siihen nukahtaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi