Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä kaikkea olet maksanut luonnossa?

Juujuu
08.09.2022 |

Itse olen käynyt panemassa naisia ja (ei sovitusti) saanut safkaa, kännit, kyytejä jne.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös. Painokin nousee kohisten ja maksa savuaa. On tää niin rankkaa.

Vierailija
2/5 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mitään luonnossa maksanut. Mutta minulle on tavallaan maksettu.

Minulla oli aikoinaan pienyritys, joka korjasi tietokoneita. Erään nuoren naisen luona saikin käydä jatkuvasti. Ihmettelin asiaa jonkin aikaa. Koneessa ei ollut mitään vikaa. Nainen kuitenkin sanoi, että ei koneessa olekaan mitään vikaa, mutta sanoi keittävänsä kahvit ja tokaisi, että voit sä yöksikin jäädä.

Olin hämmentynyt käänteestä. Ei mitään liossa ollut, joten jäin. Siinä suoritettiin maksu luonnossa.

Nyt 15 vuotta myöhemmin, asun Naisen kanssa saman katon alla ja on perheenlisäystäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli aikoinaan pienyritys, joka korjasi tietokoneita. Erään nuoren naisen luona saikin käydä jatkuvasti. Ihmettelin asiaa jonkin aikaa. Koneessa ei ollut mitään vikaa. Nainen kuitenkin sanoi, että ei koneessa olekaan mitään vikaa, mutta sanoi keittävänsä kahvit ja tokaisi, että voit sä yöksikin jäädä.

Olin hämmentynyt käänteestä. Ei mitään liossa ollut, joten jäin. Siinä suoritettiin maksu luonnossa.

Nyt 15 vuotta myöhemmin, asun Naisen kanssa saman katon alla ja on perheenlisäystäkin.

Eikö mietitytä ikinä jos teillä käy vaikka putkimies kun et ole kotona :D

Vierailija
4/5 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

M32 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö mietitytä ikinä jos teillä käy vaikka putkimies kun et ole kotona :D

Ei. Tuo oli selvä asia. Hän kertoi olevansa ihastunut muhun ja sen vuoksi kutsui koko ajan kyläilemään. Käytti rikkinäistä konetta vain verukkeena. Itseäni aluksi harmitti tilanne sikäli, kun yrittäjän kulut juoksevat koko ajan mutta ei ole sitä varsinaista työtä, jota pitäisi tehdä. Kone ei ollut rikki, enkä niin julma ollut, että olisin hatusta keksinyt vikoja korjattavaksi ja röyhkeästi laskuttanut. Nuoria oltiin molemmat. Oli hyvä asia, että varsinainen juttu selvisi.

Vierailija
5/5 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä rouva on maksanut luonnossa, koska hyvällä kaverillani on pieni sähköfirma, jonka pyysin asentamaan lataustöpselin autotallin seinään, sanoin maksavani tarvikkeet ja rouva hoitaa luonnossa työn osuuden, niin kuin usein leikillä sanotaan. Olin työmatkalle lähdössä kun kaveri ilmoitti tulevansa seuraavana päivänä asenteleen ja kerroin rouvalle ja hän kysyi meneekö laskulle vain ilman, varaanko käteistä, sanoin että luonnossa ja hymyilin päälle. Rouvalta kysäisin myöhemmin asennuksesta, vastaus oli ettei tarvinnut rahan kanssa pelata, tarvikkeetkin ovat kuitattu. En ole kovin mustasukkaista tyyppiä ja oltiin vaimon kanssa aikaisemmin keskusteltu kaveristani, enkä ole kysellyt kummaltakaan mitään maksusta, kaikille ok.