Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sama laulu täältäkin :D

15.05.2008 |

Eli ketuttaa ja rankasti kun ei edes pääse lukemaan kaikkia viestejä. Grrrr....

Mutta se siitä. Mies povaa että huomenna syntyisi tämä meikäläisten maha-urpo kun nuo kolme aiempaakin on perjantain lapsia. Itse kuitenkin tähtään mieluummin vaikka seuraavan viikon perjantaihin, en ole tosiaankaan vielä valmis :D

Ja tosiaan mieluummin viikonloppuna kuin arkena - arkena ei ole lastenhoitajaa joten silloin ainakin on mun mentävä yksin synnyttämään, ja viikonloppunakin mieluiten lähtö aamupäivästä ettei keskellä yötä (taas) tarvitsisi herätellä omia lapsia ja nakata niitä autoon kuuntelemaan äiteen puhinoita ja ähkinöitä ;-) Vaan harvemmimpa nuo syntyvät näitä toiveita noudattaa....

Mitä lie tyyntä myrskyn edellä: pari yötä tullut nukuttua aika hyvin, vain ehkä kerran yössä olen herännyt kylkeä kääntämään. Ei pahemmin nyt jomota ja kolota missään, mitä nyt supistukset alkaneet olla aika napakoita. Kassotaan, kassotaan, syntyyhän tuo joka tapauksessa jonain päivänä joten kai sitä täytyisi yrittää valmistautua sekä henkisesti että ihan konkreettisestikin ;-)

Ja MansikkaPirkko on hyvä ja pysyttelee vaan täällä meidän hyvässä seurassa missä osataan arvostaa kunnon läppää ;-)))

Nyt muihin hommiin, aamulla on neuvolaa kukonlaulun aikaan

Nappula 37+2

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
15.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry,sorry,sorry!!! Piti mennä tuonne kesäkuisiin tämä......

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla