Verta peräsuolesta jo toista päivää
Mulla ei oo ollut mitään kipuja eikä ummetusta tms. Eilen oli pöntössä aika paljon verta, ei itse ulosteessa vaan veri oli tippunut ehkä ulosteen jälkeen.
Tänään aamulla oli sama asia. Kun huomasin, että pöntössä oli verta, niin kyykistyin kylppärin lattialle ja siihen tipahti vielä ainakin 4 isoa veripisaraa.
Edelleen ei ollut mitään kipuja missään. Veri tuli suolen sisältä, sillä peräaukko näyttää ihan normaalilta eikä siinä oo mitään haavaumaa.
Milloin lääkäriin? Kellään ollut samaa?
Kommentit (25)
Mulla tullut myös kirkasta verta pönttöön kakkaamisen jälkeen. Kävin lääkärissä jossa lääkäri totesi peräsuolessa sisäisen pukaman. Väilllä pukama puhkeaa ja kestää pari päivää vuotoa sitten verentulo loppuu. Säikähdin ensimmäisellä kerralla kun verta tuli 2012 saman tien lähdin päivystykseen. Sain peräpuikkoja ja salvaa. Nyt tiedän mistä johtuu. Vältän ummetusta.
Vierailija kirjoitti:
Mulla tullut myös kirkasta verta pönttöön kakkaamisen jälkeen. Kävin lääkärissä jossa lääkäri totesi peräsuolessa sisäisen pukaman. Väilllä pukama puhkeaa ja kestää pari päivää vuotoa sitten verentulo loppuu. Säikähdin ensimmäisellä kerralla kun verta tuli 2012 saman tien lähdin päivystykseen. Sain peräpuikkoja ja salvaa. Nyt tiedän mistä johtuu. Vältän ummetusta.
Miten toi sisäinen peräpukama todetaan?
Taas tuli verta ulostamisen jälkeen. Ei ummetusta eikä mitään kipuja tai tuntemuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten toi sisäinen peräpukama todetaan?
Taas tuli verta ulostamisen jälkeen. Ei ummetusta eikä mitään kipuja tai tuntemuksia.
Lääkäri katsoi ns.ankalla joku tähystin. Lääkäri kertoi että iso pukama peräsuolen sisällä.
Kannattaa käydä lääkärissä. Vastaavassa tilanteessa minulta löytyi tähystyksessä vuotava adenooma, josta olisi kehittynyt syöpä. Mitään kipuja ei ollut. Saivat poistettua kaiken tähystyksessä.