Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yövieraita tulossa, mihin teen tilaa?

Vierailija
28.10.2006 |

Nyt ei pää toimi, mitäs pitäisi ottaa huomioon?

Meille on siis tulossa vieraita, vierashuonetta meillä ei ole. Olkkarissa nukkuvat.

Olen siivonnut eteisen kaappiin henkareita tyhjiksi heidän (ulko)vaatteitaan varten. Ja vessaan hain vieraspyyhkeet ja siivosin muutenkin siistimmän näköiseksi. Mitä muuta pitäisi ottaa huomioon?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisitte itse menossa vieraiksi, mitä toivoisitte otettavaksi huomioon, että tuntisitte itsenne tervetulleiksi?

Vierailija
2/6 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ainakin aina jano (jos ollaan reissun päällä)!

Minulle riittää, että tunne olevani odotettu vieras. Eli ihan siis isäntäperheen asenne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos viime viikkoisten vieraitten en ihan heti majota ketään meille, sen verran sikoja olivat!

Vierailija
4/6 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

6, itse kutsuin, en aio passittaa hotelliin, toivottavasti osaavat käyttäytyä... ;^)

Saatte toki vastailla lisääkin, kaikki ajatukset otetaan ilolla vastaan!

Vierailija
5/6 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy, että mihin aikaan haluavat alkaa nukkumaan. Laita vaikka jo petivaatteet ja lakanat valmiiksi esim. teidän makkariin, niin on helppo sitten ottaa käyttöön kun aika tulee.

Vierailija
6/6 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja en kutsu enää. ihan ihmettelen kuinka sikoja ihmiset voi olla nykyään. perhe tuli täysihoitoon meille, eivät edes petiään jaksaneet pedata taikka pöytää pyyhkiä syönnin jälkeen, he kun söivät lähes koko ajan...