Stadion keikalle pukeutuminen?
Antti Tuisku lauantaina.
Apua! En ole koskaan ollut syksyllä missään ulkoilma keikalla. Mitä tonne laittaa päälle. Ei kauhean lämmintä ole luvattu. Ja jos sen jälkeen lähtee jonnekkin baariin ni pitää sitäkin miettiä.
Mitä muut meinaatte laittaa?
Kommentit (17)
Sään mukaan. Ei ole mukavaa, jos on kylmä tai jos vesisateessa on litimärkä.
Kerrospukeutuminen. Myös tilanteessa, jossa aikoo jatkaa baariin tms.
Kauhee ressi miettiä baarivaatteita. Aivan sama mitä päälle, kunhan on itsellä hyvä olla.
Mustaa se on kuiten 99% päällä kaikilla.
Vierailija kirjoitti:
Etkö ole ennen kylmällä ilmalla ulkona ollut?
Olen. Vaan ehkä keikalle ei lähdetä missään tuulipuvussa
Alasti tietenkin, perä liukastettuna.
Jos et halua jäätyä, pukeudu sään mukaan. Suosittelen kerrospukeutumista. Aina voi vähentää, jos tulee hiki.
Antti Tapanin mallistoa Prismasta. Tuulitakin tapainen.
Olen ollut Stadionilla yhden ainoan kerran, joskus 90-luvulla, Dire Straitsin keikalla. Eipä tullut pukeutuminen mieleen missään vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten sinun ehkä kannattaa käydä ostamassa muitakin vaatteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni oleilee ulkona kylmällä ilmalla muuten kun ulkoilemassa tai tekemässä jotain pihatöitä?
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut Stadionilla yhden ainoan kerran, joskus 90-luvulla, Dire Straitsin keikalla. Eipä tullut pukeutuminen mieleen missään vaiheessa.
Otit kaapista täysin randomisti vaatteet etkä hetkeäkään miettinyt että tuleeko niissä esim. kylmä tai kuuma?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni oleilee ulkona kylmällä ilmalla muuten kun ulkoilemassa tai tekemässä jotain pihatöitä?
Ehkä sinun juntti kannattaa pysyä siellä maalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä ainakin laitan tuulipuvun Antin mallistosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öööh minä ja en varmastikaan ole ainoa? En pidä sisätiloissa oleskelusta ja jos ulkoileminen tarkoittaa sinulle vain paikasta a paikkaan B siirtymistä tai urheilua, niin kyllä mä istuskelen esim. parvekkeella lukemassa talvellakin, mökkilaiturilla ruska-aikaan läppärin kanssa työskentelemässä jne.
Ap:n kysymykseen vastauksena tuo kerrospukeutuminen, jos saa ottaa repun konserttiin, niin sinne on helppo tarvittaessa laittaa ylimääräinen vaatekerta tai parikin jos tulee kuuma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otit kaapista täysin randomisti vaatteet etkä hetkeäkään miettinyt että tuleeko niissä esim. kylmä tai kuuma?
Oli muistaakseni loppukesää. Farkuissa ja college-puserossa mentiin, kuten kaikkina muinakin päivinä.