Minulla on pelko että miehet kyllästyvät minuun
Olen tullut niin monta kertaa jätetyksi. Enkä enään usko että miehet haluaa minua. Itseluottamus mennyt kun olen deittailut. Silloinkun viestittelen ajattelen että ei miestä minun jutut kiinnosta. Ainoa asia mistä miehet ovat kiinnostuneita minun kanssa juttelemaan on seksistä.
Kommentit (13)
Voin samaistua siinä mielessä, että olen monesti itsekin (miehenä) ajatellut että naiset kyllästyvät minuun. Aika moni onkin kyllästynyt :D Eihän parisuhteessa voi aina olla todella kiinnostavaa seuraa, eikä ole tarkoituskaan. Siinä on tarkoitus olla oma itsensä. Jos totta puhutaan niin suurin osa ihmisistä on kaikkea muuta kuin erittäin kiinnostavaa seuraa suurimman osan ajasta.
Kannattaa löytää ne asiat mitkä kiinnostavat sinua ja olla välittämättä siitä kiinnostavatko ne ketään muuta. Ei kannata liikoja miettiä mikä miehiä kiinnostaa ja yrittää olla kiinnostava, koska silloin muuttuu helposti teennäiseksi/epäaidoksi. Sen kun toinen huomaa sinusta niin ymmärrettävästi se alkaa nyppimään eikä halua enää tavata.
Aika monet miehet hakevat helppoa seksiä deittisovelluksista. Kannattaa laittaa sellaiset kuvat mitkä ovat enemmän tyylikkäitä kuin seksikkäitä ja lisäksi profiilitekstiin kirjoittaa että haet juttuseuraa ja tutustumista ilman mitään seksuaalista puhetta tai kanssakäymistä pitkään aikaan, niin hätäisimmät siirtyy seuraavaan profiiliin ja jäljelle jää toivottavasti enemmän niitä joita voisi kiinnostaa tutustua muussakin mielessä.
Sekin voisi tehdä hyvää että ajatuksen tasolla luovut parisuhteesta toistaiseksi ja keskityt tekemään elämästä muilla tavoilla hyvää. Jos siinä onnistuu niin lähtee ainakin osittain se solmu mielestä joka liittyy näihin ongelmiin, kun huomaat että voit elää hyvin ilman parisuhdetta. Ei kannata jäädä lyömään päätä seinään, jos tulee vain pettymyksiä. Jotain täytyy muuttaa, jos tulee aina sama lopputulos. Sellaisesta huonon itseluottamuksen tai katkeruuden lähtökohdasta on erittäin vaikea yhtään kenenkään rakentaa suhdetta, vaikka olisi pohjimmiltaan miten karismaattinen tai kaunis.
Sinun kannattaa valita seurasi paremmin, älä ryhdy typerien miesten leluksi.
Kaikkea hyvää AP:lle. Rukoilen puolestasi.
Pelkkään seksiin kelpaat jos ei muuta ole saatavilla.
No minut juuri ghostattiin, eli todellakin miehet kyllästyvät minuun. Aiheellinen pelko. Asun yksin ulkomailla, eikä ole edes ystäviä. Tuntuu kurjalta.
Vierailija kirjoitti:
Pelkkään seksiin kelpaat jos ei muuta ole saatavilla.
Yksinäinen jämä
Älä kyynisty. Vielä kohtaat helmen. Minä en ole kovin jaksavaa tyyppiä deittailussa. Menneisyydessä on ikävä orastavan ihmissuhteen menetys, kun tapasinkin parisuhdetta tosissaan etsivän miehen vaiheessa, jossa olin jo kyllästynyt treffailemaan niitä "vääriä". Pitäisi aina jaksaa lähteä uuteen tutustumiseen ilman entisten painolastia ja turhautumista.
Vierailija kirjoitti:
No minut juuri ghostattiin, eli todellakin miehet kyllästyvät minuun. Aiheellinen pelko. Asun yksin ulkomailla, eikä ole edes ystäviä. Tuntuu kurjalta.
Kannattaa hankkia ystäviä ensin ja sitten vasta miettiä parisuhteita, kun alkaa elämä tuntua paremmalta. Jos on ystäviä ja muuta hyvää luomassa vakaata perustusta elämälle, niiden varaan voi pudota jos tai kun tulee ongelmia parisuhteen hakuvaiheessa. Niitähän tulee hyvin helposti, koska parisuhteen etsiminen on usein raadollinen kokemus. Jos oma elämä tai onnellisuus on liikaa parisuhteen varassa se voi karkoittaa hyvän kumppanin tai houkutella sellaisen joka haluaa käyttää sitä hyväkseen.
Vierailija kirjoitti:
Et taida olla kovin älykäs.
No ei.
No jos sinusta tuntui, että et ole kovin kiinnostava, niin siitähän on helppo alkaa kehittämään itseään eri tavoin ja tulla kiinnostavaksi. Lue/kuuntele mielenkiintoisia kirjoja, käy erilaisissa mielenkiintoisissa paikoissa, juttele kiinnostavien ihmisten kanssa, nuorien, keski-ikäistrn ja varsinkin senioreiden kanssa, hanki kiinnostavia harrastuksia ja muita mielenkiinnon kohteita, katso telkkarista areenalta erilaisia mielenkiintoisia dokumentteja ja muita fiksuja ohjelmia, ota selvää sellaisista erilaisista asioista, joista tietosi ovat hataria, opettele uusia taitoja, jotka tekevät sinusta kiinnostavan ja mikä tärkeintä, opettele kuuntelemaan muita ihmisiä. Opettele katsomaan silmiin, kuuntelemaan, tekemään fiksuja kysymyksiä ja luovimaan erilaisten asioiden välillä kiinnostavasti.
Lopeta itsesi ajattelu, sillä se ei ole kiinnostavaa.
Itse miehen luin ainoastaan minä minä minä minä ja käännän sinulle selkäni ja lähestyn naisia joilta saa muutakin kun vaatimuksia ja käskyjä