Oletko poistanut naamassa kasvavia karvoja / haituvia laserilla?
Kommentit (18)
Olen poistanut. Käsittelyn joutuu uusimaan muutaman vuoden välein, mutta eipä tuo kallista ole. Satasen toimistokuluineen.
Jos taustalla on hormonihäiriö, niin rinnalle varmaan tarvitaan jokin lääkitys. Idiopaattisessa hirsutismissa karvat saa aika hyvin pois laserilla eli tilanteessa, missä paksuista hiuksista seuraa myös enemmän karvoitusta.
En, mulla on hento vaalea "vauvauntuva" sellaiseen ei laser tehoa. Ajelen kerran viikossa ihan kainaloiden sheivaukseen tarkoitetulla partaterällä, ei mene kauaa aikaa.
Naiset on tuomittu mieheksi jos laser ei toimi? Vai pitääkö käsittelykertoja olla 3 tai enemmän, rahanhukkaa? Moni ei voi ottaa hormonilääkitystä haittojen vuoksi.
Alexandriitti tehoaa lasereista paremmin kuin diodi
Vierailija kirjoitti:
Naiset on tuomittu mieheksi jos laser ei toimi? Vai pitääkö käsittelykertoja olla 3 tai enemmän, rahanhukkaa? Moni ei voi ottaa hormonilääkitystä haittojen vuoksi.
No voihn ne ajella vaan pois ne karvat, ei mikään ongelma. Mä olen tehnyt niin viimeiset 30 vuotta. Nykyään on jotain hellävaraisempia juuri kasvoille tarkoitettujakin laitteita, itse en ole tosin kokeillut kun Gillette miesten partaterä toimii täydellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Spirolaktone käy niille, joille hormonit ei käy.
Jos ajelusta tulee karvatupentulehdus, saat alennusta. Vain lääkärin maininta sairaskertomuksessa riittää. Laser Tilkassa tämä.
Hinnat ovat halvat nykyään ja käsittely on hyvin tehokas. Ei aivan pysyvä useimmilla, mutta kyllähän se aika paljon elämää helpottaa. Karvan paksuus ei tehoon vaikuta eli haituvakin lähtee, jos ihon ja karvan kontrasti riittää. Itselläni on lähtenyt aika vaaleitakin eli ei tarvitse olla erityisen tumma. Hiukseni ovat maantienväriset luonnostaan.
Itselleni ainakin on ollut tosin mahtava tulos laserissa. Poistin yksittäisiä karvoja nännien ympäriltä ja mahasta ja takaisin eivät ole tulleet 10 vuodessa. Mutta hormonitoiminnastahan tämä riippuu toisilla. Nro 2
Mä en edes ennen tajunnut että mulla on naamassa karvoja, kun ovat ihan lyhyitä ja vaaleita... Mutta ihmettelin aina, että miksi meikki jää jotenkin rumasti iholle vaikka ostaisin mitä kehuttua lajia. Kerran sitten luin meikki/kauneusblogista, että bloggaaja poistaa naamastaan untuvakarvat. Vetelin vaan sitten normi kertakäyttöisellä partaterällä kuten bloggaajakin sanoi tekevänsä ja a-vot: johan asettui meikki nätisti.
Mulla ei siis ole mitään hirsutismia tms. mutta vaan selliaista persikkanukkaa ollut aina iho täynnä, kuulemma monella jolla on vahva tukka on myös sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voihn ne ajella vaan pois ne karvat, ei mikään ongelma. Mä olen tehnyt niin viimeiset 30 vuotta. Nykyään on jotain hellävaraisempia juuri kasvoille tarkoitettujakin laitteita, itse en ole tosin kokeillut kun Gillette miesten partaterä toimii täydellisesti.
Miten niin ei ole ongelma? Tässä on suuri ongelma osalla, on silti kiva jos ei koe ongelmaksi. Joillakin kasvaa paksua sänkeä ja se ilmaantuu jo vuorokauden aikana tai aiemmin. Lisäksi useaan kohtaan kasvoissa mahdollisesti jotain ja kaula, riippuen henkilöstä +kulmien siistiminen. Partaterästä tulee punainen jälki iholle veikkaan, ajolaitteesta vähemmän varmaan. Mutta miten selittäisit miesystävälle että parta kasvaa, ei voi suudella lainkaan ja kohta on tulossa mies, kiitos andogeenin. Muut iho-ongelmat monilla päälle esim. akne ja muuta kivaa. Miten tähän on ajauduttu, kiitos perimän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ajelusta tulee karvatupentulehdus, saat alennusta. Vain lääkärin maininta sairaskertomuksessa riittää. Laser Tilkassa tämä.
Hinnat ovat halvat nykyään ja käsittely on hyvin tehokas. Ei aivan pysyvä useimmilla, mutta kyllähän se aika paljon elämää helpottaa. Karvan paksuus ei tehoon vaikuta eli haituvakin lähtee, jos ihon ja karvan kontrasti riittää. Itselläni on lähtenyt aika vaaleitakin eli ei tarvitse olla erityisen tumma. Hiukseni ovat maantienväriset luonnostaan.
Itselleni ainakin on ollut tosin mahtava tulos laserissa. Poistin yksittäisiä karvoja nännien ympäriltä ja mahasta ja takaisin eivät ole tulleet 10 vuodessa. Mutta hormonitoiminnastahan tämä riippuu toisilla. Nro 2
Hyvä jos käsittely auttaa, mikä laser se mahtoi olla. Osa ei asu pk-seudulla, vaan Tampere tai pohjoisempi. On ihmisiä jotka eivät halua lääkkeitä lainkaan, voi olla jo muita valmisteita eri vaivaan. Spiro poistaa nesteitä, ei käy monelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin ei ole ongelma? Tässä on suuri ongelma osalla, on silti kiva jos ei koe ongelmaksi. Joillakin kasvaa paksua sänkeä ja se ilmaantuu jo vuorokauden aikana tai aiemmin. Lisäksi useaan kohtaan kasvoissa mahdollisesti jotain ja kaula, riippuen henkilöstä +kulmien siistiminen. Partaterästä tulee punainen jälki iholle veikkaan, ajolaitteesta vähemmän varmaan. Mutta miten selittäisit miesystävälle että parta kasvaa, ei voi suudella lainkaan ja kohta on tulossa mies, kiitos andogeenin. Muut iho-ongelmat monilla päälle esim. akne ja muuta kivaa. Miten tähän on ajauduttu, kiitos perimän.
Olen kai sitten tosiaan itse vaan onnekas, kun mulla ei tule paksua sänkeä vaan ilman meikkiä näkymätöntä pehmeää untuvakarvaa vaan, ja riittää että kerran-pari viikossa ajelee. Eikä tule edes mitään jälkiä ihan tavallisen miesten partaterän käytöstä kunhan käyttää saippuaa liukasteena ajelussa. (Jos en meikkaisi, en ajelisi omia karvojani koskaan, ne kun on niinn vaaleita ettei niitä edes näe, mutta meikki menee rumasti karvojen päälle)
Isäni poisti multa rannekarvat laser miekalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä jos käsittely auttaa, mikä laser se mahtoi olla. Osa ei asu pk-seudulla, vaan Tampere tai pohjoisempi. On ihmisiä jotka eivät halua lääkkeitä lainkaan, voi olla jo muita valmisteita eri vaivaan. Spiro poistaa nesteitä, ei käy monelle.
En tiedä mikä laser se on, jossain vaiheessa se vaihtui. Ensin puhalletaan jääkylmää ilmaa alueelle ja sitten käsitellään. Laser Tilkka on nykyisin Pihlajalinnan omistuksessa ja noita samoja palveluita taitaa olla Tampereellakin, juuri äskettäin kävin pitkästä aikaa (3v. taukoa) ja hakupalvelu tarjosi Pihlajalinnan Tampereen toimipisteitä myös.
Minulla on tuttava, joka käyttää Spiroa (ei voi käyttää hormoneita) eikä ole huomannut mitään kielteistä. Se laskee myös verenpainetta, mikä voi olla hyödyllistä, jos on vanhempi ihminen kyseessä. Mutta tokihan näissä kannattaa miettiä plussia ja miinuksia omalla kohdalla. Ajelu on ainakin omalle iholleni myrkkyä eli tulee noita karvatupen tulehduksia. Se on iso apu, ettei tarvitse sitä tehdä, mutta saahan karvat silläkin tavalla pois. Olen harkinnut bikinirajankin pysyvää käsittelyä, koska iho tulehtuu ajamisesta ja joudun käyttämään kortisonivoidetta sheivaamisen jälkeen.
Itselleni oli aikoinaan valtava helpotus tämä laserointi. Olen aika tarkka ulkonäöstäni ja karvat todella ahdistivat. Nro2
600e pintaan näyttää täällä olevan 3 käsittelykertaa jota pidetään miniminä että pysyy pois
Vierailija kirjoitti:
600e pintaan näyttää täällä olevan 3 käsittelykertaa jota pidetään miniminä että pysyy pois
Eli 200 euroa kerta. Ainakin Stadissa tuolla Laser Tilkassa hinta määräytyy käsiteltävän alueen suuruuden mukaan. Esimerkiksi oma käsittelyalueeni on "pieni leuka", joka maksaa alle satasen, siihen päälle toimistomaksu. Hinnat ovat tulleet todella paljon alas siitä kun yli 10 vuotta sitten kävin ekan kerran.
Kolmen kerran sarja on niin tehokas, etten ole sellaista tarvinnut.
En, sillä niitä ei edes näe. Ikävää jos teillä kasvaa tummia partakarvoja
Vierailija kirjoitti:
Mä en edes ennen tajunnut että mulla on naamassa karvoja, kun ovat ihan lyhyitä ja vaaleita... Mutta ihmettelin aina, että miksi meikki jää jotenkin rumasti iholle vaikka ostaisin mitä kehuttua lajia. Kerran sitten luin meikki/kauneusblogista, että bloggaaja poistaa naamastaan untuvakarvat. Vetelin vaan sitten normi kertakäyttöisellä partaterällä kuten bloggaajakin sanoi tekevänsä ja a-vot: johan asettui meikki nätisti.
Mulla ei siis ole mitään hirsutismia tms. mutta vaan selliaista persikkanukkaa ollut aina iho täynnä, kuulemma monella jolla on vahva tukka on myös sitä.
Aikalailla kaikilla on jotka eivät niitä poista. Ihmisen iho on lähespä kokonaan karvojen peitossa
Vierailija kirjoitti:
Ainakin omasta mielestä silloin alkuun oli suuri helpotus jo se, että puolet karvoista poistui. Sehän helpottaa jo sheivausongelmaa aika paljon. Silloin olin opiskelija, joten ei ollut varaa kolmen sarjaan. Nro 2
laser ei toimi vaaleisiin karvoihin, joten ei olisi mulla toimiva. Ajelen haituvat Flawless karvojen poistolaitteella