Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi joku haluaa valokatteen terassille?

Vierailija
05.09.2022 |

Kävin tuttavalla pitkästä aikaa kylässä. Oli asentanut valokatteen terassille. Oli kerrassaan ruokottoman näköistä, kun kate oli nuhruinen ja sillä lepäsi edellisvuotista lehteä ja roskaa. Hyh hyh!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, että terassista voi nauttia sadekelilläkin. Meillä ainakin peltikate pimentäisi sisätilaa ihan tolkuttomasti. Lasi ei ole vaihtoehto, koska pelkät kattolasit olisi maksaneet yli 8000 euroa. Siksi valokate. 

Onneksi niitäkin on nykyään erilaisia, ei ole pakko ottaa sitä huonointa.

Vierailija
2/6 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä se on vähän nuhjuisen muutamassa vuodessa. En vaan ole keksinyt parempaakaan systeemiä, jos haluaa katetun terassin ilman että sisätilat pimenee liiaksi. Ilman katosta terassin käyttö jää paljon vähemmälle. Itse olen peittänyt esim valosarjoilla ym näkymää sinne katolle ettei ihan niin pistäisi silmään ne liat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen voi pestä.

Vierailija
4/6 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi ettei yläkerran naapuri pysty kakkaamaan terassikalusteiden päälle.

Vierailija
5/6 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kieltämättä se on vähän nuhjuisen muutamassa vuodessa. En vaan ole keksinyt parempaakaan systeemiä, jos haluaa katetun terassin ilman että sisätilat pimenee liiaksi. Ilman katosta terassin käyttö jää paljon vähemmälle. Itse olen peittänyt esim valosarjoilla ym näkymää sinne katolle ettei ihan niin pistäisi silmään ne liat.

No, ei ole jos sitä huoltaa.

Vierailija
6/6 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen voi pestä.

Aika harva pesee...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi