Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nykyajan asiakkaat ovat vinksahtaneita ja omahyväisiä, tärkeileviä

Vierailija
04.09.2022 |

Nykyajan asiakkaat taitavat täällä Suomessa luulla itsestään vähän liikoja. Tuolla sivistyneessä maailmassa, huonosti käyttäytyvät asiakkaat heitetään kaupasta pihalle tai heitä ei palvella. Suomessa pitäisi nuolla heidän p e r s e t t ä ä n ja tanssia heidän vinksahtaneen mielenlaatunsa kanssa. Alkaa mitta täyttymään näistä omahyväisistä h u l l u i s t a . Onko muut asiakaspalvelussa työskentelevät huomanneet saman kehityksen kuin minä. Asiakaspalvelu rasittaa henkistä hyvinvointia todella paljon nykyään, ennen oli kaikki paljon paremmin ja asiakkaat osasivat käyttäytyä.

Asiakaspalvelussa/myynti kokemusta 30 vuotta

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni on juuri päättänyt elämänsä ensimmäisen kesätyöpestin ruokakaupan kassalla ja hän sanoi, että kyllä siinä hommassa usko ihmisiin on jossain määrin mennyt. Jos en tuntisi lastani niin hyvin, epäilisin hänen liioittelevan reilusti jutuissaan mitä omituisimmista kohtaamisista. Mutta ilmeisesti ihmiset tosiaan ovat nykyään aika törppöjä.

Vierailija
2/3 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapseni on juuri päättänyt elämänsä ensimmäisen kesätyöpestin ruokakaupan kassalla ja hän sanoi, että kyllä siinä hommassa usko ihmisiin on jossain määrin mennyt. Jos en tuntisi lastani niin hyvin, epäilisin hänen liioittelevan reilusti jutuissaan mitä omituisimmista kohtaamisista. Mutta ilmeisesti ihmiset tosiaan ovat nykyään aika törppöjä.

Nykyään käytöstavat eivät kaunista, vaan ylimielinen törppöys minä minä minä olen asiakas, saan tehdä mitä minä haluan. Saan tulla kauppaan juuri ennen sulkemista, minä saan viettää aikaa kaupassa juuri niinkuin h aluan,. minua eivät koske aukioloajat vaan olen kuningas ja saan asioida kaupassa niinkuin tykkään, myyjillä ei ole työaikaa, he pokkuroivat minun mieleni ja aikani mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No asiakaspalvelu sanan kohdallasi voi unohtaa

Tekstistä päätellen tosta on ns palvelu kaukana.

Kannattaa katsoa jotain muuta työtä tai koulutusta.

Toivottavasti kohdallasi asiakkaiden tyytyväisyyttä EI mitata millään tavalla,

Terv Asp joka pitää asiakkaat tyytyväisinä