Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lääkäristä tulee joka päivä 1-2 viestiä " et ole vielä täytyänyt itsearviointi lomaketta". Ahdistelua

Vierailija
04.09.2022 |

Mulla on lääkäri kuukauden päästä ja nyt pari viikkoa on tullut viesti pari kertaa päivässä että pitäisi täyttää itsearviointilomake. Mitä ihmeen ahdistelua tämä on? Pitääkö mun nyt kuukausi katsella näitä viestejä? Alkaa jo ärsyttämään enkä varmasti täytä mitään arviointia tälläisen ahdistelun vuoksi!!!

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sinä 5-vuotias vai miksi moinen reaktio? Täytä paperit.

Vierailija
2/15 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin ahdistaisi jos lääkäri ei osaisi yhdyssanoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen itsearviointilomake?

Vierailija
4/15 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tosissasi? Et täytä lomakkeita ja kutsut muistutuksia ahdisteluksi. Ja sitten lapsellinen "en varmasti täytä". Minkä ikäinen olet?

Vierailija
5/15 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö halua hoitoa, vai miksi et halua täyttää lomakkeita?

Normaali käytäntö erikoissairaanhoidossa. Ei ole mitään järkeä että viet lääkärin aikaa ja yhteiskunnan varoja juoksemalla sairaalassa jatkuvasti täyttämässä lomakkeen.

Tuskin on edes mahdollista.

Vierailija
6/15 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minuakin ahdistaisi jos lääkäri ei osaisi yhdyssanoja.

Lääkärit ei niitä lomakkeita laadi vaan terveydenhuollon maisterit.

Vierailija
7/15 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun siis vasta vaihdettiin lääkettä, kontrollikäynti on kuukauden päästä ja nuo kyselyt liittyy siihen miten uudi lääke toimii niin ei niitä voi vielä täyttää kun enhän mä tiedä vielä mikä on tilanne kuukauden päästä. Olisi kiva vastata niihin totuudenmukaisesti kun olen käyttänyt lääkettä jonkun aikaa.

Niin mua nyt muistutellaan kuukauden ajan siitä mitä en voi vielä tehdä.

Vierailija
8/15 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopas, isoja ongelmia!

Vierailija
9/15 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jopas, isoja ongelmia!

On!

Vierailija
10/15 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei vaan huvita täyttää, niin mitä rangasituksia siitä seuraa, kun menee lääkärille?

Vierailija
11/15 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti kyse on Apotista ja vaikka täytät lomakkeen niin kukaan ei niitä tietoja katsele.

Vierailija
12/15 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole omakanassa. Ilolla terveysasema täytän kaavakeet ei mitään ongelmaa,ei ahdistusta. Siis jos antavat kynän ja lomakeen?

Vierailija
13/15 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei vaan huvita täyttää, niin mitä rangasituksia siitä seuraa, kun menee lääkärille?

Ihan turhaa, ei kukaan koskaan lue noita lomakkeita.

Vierailija
14/15 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin jos kärsit muutoinkin ahdistuksesta on tuo todella tökerö tapa lähestyä, vaikka syy onkin oikea. Laita itsellesi vaikka muistutus puhelimeen milloin lomakkeen täytät, ja sitten ignooraat muistutukset siihen saakka. Voimia ja jaksamista! ja hei, koeta ignoorata myös noi ilkeät minkä ikäinen olet yms. Kommentit. Heillä ehkä on voimia kestää tämäntyyppisiä asioita, kaikilla ei .

Vierailija
15/15 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siellä on joku automaatti, joka lähettää sen viestin... Soita sinne lääkäriin, että teidän hienossa automaatissa on vikaa, kun se lähettelee muistutuksia asioista joita ei ole vielä pitänytkään tehdä.