Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mieheni hyperseksuaalinen??

Vierailija
04.09.2022 |

Puhuu päivittäin seksistä ja miten haluaisi p*nna minua koko ajan. Sanoo että olen jumalaisen kaunis ja seksikäs. Hän on kehittänyt obsession minua kohtaan. Unelmoi sek*istä eri paikoissa. Samaan aikaan tunnen oloni kauniiksi ja seksikkääksi, mutta alkanut epäillä onko seksiriippuvuus. Ehkä purkaa pahaa oloaan koska tiedän että hänellä on mt-ongelmia.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin kyber

Vierailija
2/18 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä yes, jos kerran ihan bad tapaus obsessionkin kehittänyt. Saatatte tarvita third wheel ja go nakurantaan sen for good times.

Vierailija
4/18 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielisairas pervohan se selvästi on. Ihme naisen palvontaa. Narsisti yleensä nostavat ensin toisen jalustalle ja pian ääni muuttuu kellossa.

Vierailija
5/18 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
6/18 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humble brag.

Vierailija
7/18 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielisairas pervohan se selvästi on. Ihme naisen palvontaa. Narsisti yleensä nostavat ensin toisen jalustalle ja pian ääni muuttuu kellossa.

Sinä puet muru sanasi aina niin kauniisti.

Vierailija
8/18 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen tätä palstaa luin toista palstaa. Siellä nainen kysyi, että onko normaalia, että 4-5 kertaa päivässä harrastetaan ja mies sen vielä lisäksi tumputtaa saman verran?

Joku vastasi siihen, että mitäpä jos menisitte töihin? :))))

(että loppuu se tumputus :) )

Vierailija
9/18 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla tavalla se puhui minulle myös 🤔

M49

Vierailija
10/18 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tätä on jatkunut jo 4 vuotta xD

Vierailija
11/18 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko saanut/hakenut apua mt-ongelmiinsa?

Vierailija
12/18 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko saanut/hakenut apua mt-ongelmiinsa?

Käy nykyään terapiassa

Vierailija
13/18 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl panna ehtii, mitä pahaa on jos muutaman kerran päivässä.

Vierailija
14/18 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä! Mä olen kans jumalaisen kaunis ja seksikäs, jee samiksii! Mut hei jos sä et millon jaksa niin ukkoshan vois käydä mun luona. Oon ite ultraseksuaalinen. ;D

Vierailija
15/18 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän en osaa antaa apua, mutta niille miehille joiden daamit toimii samalla tavalla, lääkkeeksi toimii avioliitto. Siihen loppuu seksi, sikäli mikäli jos haluaa sen loppuvan.

Vierailija
16/18 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän en osaa antaa apua, mutta niille miehille joiden daamit toimii samalla tavalla, lääkkeeksi toimii avioliitto. Siihen loppuu seksi, sikäli mikäli jos haluaa sen loppuvan.

Vaikka tämä hauska juttu onkin, ja joillekin jopa todellisuutta, niin ei mitenkään varma keino. Meillä ei muuttunut mihinkään. Ja epäilempä, että suuri enemmistö on samaa mieltä. Meillä ei ole tahti hiipunut mitenkään yli 20 vuoden aikana. Joillakin hiipuu, mutta alttarilla käynti tuskin on syy.

Vierailija
17/18 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole

Vierailija
18/18 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo. onpäässävikaa ja(en sano, kummassa..).

..Jätä se sika/ HOITOON vaa (parantumaan..).

itelöä oli, just tollane: RASITTAVA(voip..se,sanon) duunikaveri kerran. jokapäivä se 'tilitti meille', lähes tuntemattomille ihmisille siellä, mitä se oli sen likkakaverin kanssa tehny, ed.illalla. oli AIKA! monelta mennä (ihan oikeesti) siellä hermot. joitui kuulka jokapäivä tollastaubesmultischeissetuubaa. evvk, ketään sielä mut se vaa jatkojatkojatko?! kun ei sairasraukka osanut ikinä lopettaa. HOITOON! vaa.

kaikki tollaset. ei oo normaalia. yhtään nornaalin ihmisen käytöstä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä