Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Peniksen koko vs miehen nenän koko.

Vierailija
03.09.2022 |

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tallainen-on-yhteys-nenan-koon-ja-p…

Ihan huuhaata tuo ns tutkimus. Mittasin juuri oman nenän, alle 4,5cm mitta. Kengänkokokin on vain 42. Ei täsmää sitten mitenkään noihin tutkimuksiin, kun kalun mitta on 20cm

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilastoillisesti menee juurikin kuten jutussa mainittu, eli kun miljoonan miehen otos, niin keskimäärin totta.

Sitten yksilötasolla poikkeamat keskiarvosta myös totta.

Opettele hieman tilastotiedettä.

Tämän kesän lämpötila Suomessa oli 20 astetta, silti löytyi samalta päivältäkin ja jopa tunnilta paikkakuntia, joissa oli joko 12 astetta tai 28 astetta. Keskimäärin koko Suomessa koko kesänä kuitenkin 20 astetta. Sama juttu miehen nenissä

Ihan yhtä hyvin voisi väittää, että miehen pikkuvarpaan kynsien pituus kertoo saman.

Vierailija
2/22 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei voikaan pitää paikkansa, koska jos nuo nenä tai jalka vs miehen penis pitäisivät paikkansa,olisi isoilla miehillä aina isommat penikset. Näihän ei ole. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo just. Seksuaalisuus ja seksistä keskustelu sekä sen harrastaminen on ihan ok, puolin ja toisin eikä ilmaisia lounaita ole, sen suhteen. Tiedetään juu! Ja vaikka, itsekin olen ns."vanhankoulukunnan" eli sen, miespuoleisiin-ihmistyyppeihin kuuluva henkilö täällä, niin on ihan pakko sanoa että nämä (joskus/jotkut, ns.'kysymykset'.yms, ko.aihe-topiikit ja) täällä olevat ilmot menee välillä ihan (oikeasti! mun 'anti-kliiniseen': ymmärräymmärrä-kaikkii-Dille-dongeja..) hermoo. En tiedä, tai pitääkö sen antaa haittaa? -- En usko. Eikä haittaa (kun ehkä , sen kuuluisan: 'se - kun - nin.. miljoonas-murto ..osan', ajan) ja hyvä niin.

Vierailija
4/22 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilastoillisesti menee juurikin kuten jutussa mainittu, eli kun miljoonan miehen otos, niin keskimäärin totta.

Sitten yksilötasolla poikkeamat keskiarvosta myös totta.

Opettele hieman tilastotiedettä.

Tämän kesän lämpötila Suomessa oli 20 astetta, silti löytyi samalta päivältäkin ja jopa tunnilta paikkakuntia, joissa oli joko 12 astetta tai 28 astetta. Keskimäärin koko Suomessa koko kesänä kuitenkin 20 astetta. Sama juttu miehen nenissä

Ihan yhtä hyvin voisi väittää, että miehen pikkuvarpaan kynsien pituus kertoo saman.

Tyhmää kun uutisessa ei mainittu korrelaatiokerrointa. 126 japanilaismiestä ei kuitenkaan ole välttämättä hirveän edustava otos. 

Anekdoottina voin sanoa, että kaksi isokaluisinta tietämääni miestä ovat poikkeuksellisen lyhytnenäisiä.

Vierailija
5/22 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoh hoijaa. Sen kalun koon saa selville vain runkkaamalla sitä. Näitä juttujahan on, tunnetuin kai se, että tuo jalan koko on vihje asiasta. Toki isot jalat ovat mukavan miehekkäät, mutta ei se nyt mikään tae ole, että se pikku veijari siinä keskellä on samaa kaliiberia.

Vierailija
6/22 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on isokyömynenä ja peniksen pituus on 17cm ja ympärysmitta on 12,5cm, joten keskivertoa suurempi on penis verrattuna keskiarvoon

Vierailija
7/22 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on isokyömynenä ja peniksen pituus on 17cm ja ympärysmitta on 12,5cm, joten keskivertoa suurempi on penis verrattuna keskiarvoon

Ja mulla on pituutta vain 175, mutta kengän numero 46 ja kalu juhlakuosissa 18. Nenää en osaa kuvata. Tavallainen pottu versio. Mutta en nyt usko, että tulla jalkatereän pituudella on mitään tekemistän minkään muun mitan kanssa.

Vierailija
8/22 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riki Sorsalla toooosi iso kalu, ainakin 32cm.

Vierailija
9/22 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bmw 335 niillä peniskateellisilla jauhajilla

Vierailija
10/22 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämä tutkimus on tehty Japanissa, missä keskimääräinen peenis on 11cm? 

Vierailija
11/22 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun huomasin ton jutun iltalehdessä, niin sysyin vaimolta, onks mulla iso vai pieni nenä. Vastasi, että ei se ainakaan pieni ole. 17-18cm on kalun pituus ja ympärys 13cm 

Mitähän tähän sanoisi sitten. Onks toi nyt pieni vai iso kalu. Pääasia on, että vaimolle se riittää vallan hyvin. 183cm olen muuten ja kinttu on 44

Vierailija
12/22 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä sillä peniksen koolla on kun 10cm runkkaaminen tuntuu ihan yhtä hyvältä sen kantajassa kuin siinä 30cm afrikkalaisessa moccamasterissa?

Vierailija
13/22 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koolla ei ole mitään väliä. Pienet kalut on tarkoitettu pienipilluisille naisille ja jättiperseiset messuhallit tarttee niitä 40cm jöötejä, että tuntuu yhtään missään.

Vierailija
14/22 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joutunut pienentämään nenääni kun naiset tuijottaa jalkojenväliin.

Vierailija
15/22 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituutta 198, kenkä 49 ja nenä mallia iso. Penis vain 15cm ja 12 paksu. Joten se siitä

Vierailija
16/22 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

tutkimus lienee yhtä todellinen kuin satu Pinokkiosta

Vierailija
17/22 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi knk-lääkärisanoi minulle kerran (kun puhuttiin turhasta nippelitiedosta, jota pakostakin kertyy elämän aikana eikä sitä voi käyttää mihinkään, niin jaettiin sitten niitä toisillemme), että nenän koosta kyllä voi päätellä peniksen koon, mutta ei nenän ulkoisten osien perusteella, vaan sisäosien perusteella. mitä isommat sisätilat nenässä, sitä isompi siitin. mitä ahtaammat, sitä pienempi. en muista mistä hän sanoi tuosta lukeneen, jostain lääketieteen julkaisusta, mutta tukitmuksella ei tiannut olla kovinkaan suurta otosta, silti oli selvästi jotain perää tuossa. Eli ei voi ihan noin kadulla näkemistä miehistä oikein päätellä sitten mitään ellei ala mittailla nenän sisäosia ja siihen tarvitaan sitten jo lääketieteellistä kalustoa.

Vierailija
18/22 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi. Kinttu on sääri. 

Vierailija
19/22 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sormet kertoo paljon. 

Vierailija
20/22 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nöpöneniä kiukuttaa. Onhan sellaiset pieninenäiset miehet aika oudon näköisiä muutenkin. Prööt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän