Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaipaatko joskus sinkkukotiasi?

Vierailija
03.09.2022 |

Melkein 10 v parisuhdetta takana, josta 9 v asuttu yhdessä. Välillä huomaan kaipaavani vanhaa sinkkukotiani. Siis sitä tunnetta, kun tulee rauhalliseen kotiin, jossa kaikki on juuri niin kuin itse ne lähtiessäsi jätit. Hiljaisuutta, kodin kaunista tunnelmaa. Illainstujaisia, joita järjestin ystävien kanssa.

Nyt kodissa on aina kaaos. Mies sotkee, lapsi sotkee. Isoja elektroniikkalaitteita melkein jokaisessa huoneessa.

En toki halua tällaisen kaipuun takia erota, mutta kyllä se itselaitettu sinkkukoti taisi olla unelmieni paikka, vain minua varten.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, kun asun täällä. Ihanaa.

Vierailija
2/5 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sinkkukoteja on ollut kämppiksen kanssa jaettu 70-luvun kaksio ja miniyksiö jossa oli surkea äänieristys. Kumpikin oli lähtökohtaisesti niin epäviihtyisä, ettei tehnyt mieli sisustaa tai ylläpitää siisteyttä. 

Nykyinen koti ehti hetken aikaa olla vaan mun ennen kuin mies muutti tänne. Mies toi mukanaan sekä parannuksia (teki mm. uudet hyllyt keittiöön) että negatiivisia juttuja (juurikin teknisiä laitteita, ja käyttää eteisen kaunista penkkiä laskutilana, jolta ei ikinä vaikuta ottavan pois mitään kerran sille laskemaansa), mutta kyllä kokonaissaldo sisustuksellisestikin on kuitenkin ehkä positiivinen, joten en voi sanoa kaipaavani sinkkukotia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole ollut sellaista varsinaista sinkkukotia, ei ainakaan sellaista mitä kaipailisin. Asuin vajaan vuoden lähellä työpaikkaa firman asunnossa, joka oli ankea, mutta onneksi vuokra oli halpa. En sitä kaipaa, enkä oikein yksin asumistakaan. Välillä on kiva olla yksin kotona, se riittää "sinkkuiluksi". En muuten ole koskaan oikein osannut sisustaakaan, joten minulla ei ole sellaisen viihtyisän kodin, omannäköisen kodin muistojakaan. Kunhan on tarvittavat huonekalut ja tavarat, niin se riittää. 

Vierailija
4/5 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sinä perheen halusit ja nyt kadut. Ällöttävä nainen, oikein oksettava.

Vierailija
5/5 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä kaipaan,oli virhe muuttaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme