Mies: pidätkö vahvan tuoksuisesta emättimestä?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, en ole ikinä nähnyt emätintä.
M49
Nyt kysyttiinkin tuoksusta.
En. Pidän sellaisista jotka ei tuoksu oikein millekään. En esim pysty nuolee sillitoosaa.
En tiedä, kun en ole koskaan nuollut vahvantuoksuista emätintä. Toki olen nuollut vaihtelevan tuoksuista emätintä, koska naisen kk kierto muuttaa pillun tuoksua. Enkä nyt tarkoita mekkoja. Samoin raskausaika. Koskaan ei ole jäänyt nuolematta.
Yksi vahvantuoksuinen on tullut vastaan, tuoksun lähde oli kiinni fwb-naisessa, jolla ei ollut mitään ehkäisyä käytössä. Oli sellainen normaali pillun haju, mutta voimakkaampi. Tykkäsin ja oli kiihottavaa. Nuolin jokaisella tapaamisella. Tuoksui aina samalta ja tuoksu oli sen verran vahva, että jäi sormiin pesemisestä huolimatta.
Tuoksu laimeni selvästi, kun hän aloitti hormonaalisen ehkäisyn (omasta aloitteestaan ja halustaan). Samalla myös pillunmehujen koostumus muuttui ikäänkuin vetisemmäksi.
En tiedä onko vahva tuoksu. Minusta ihan
hyvä, mutta jos olen tuolla hunajapurkilla
käynyt, niin eipä nainen anna enää pussata
ennen kuin olen naamani pessyt.
Kusen tuoksu tekee minut hulluksi.
En tykkää. Jotain pielessä päivittäishygieniassa tai alapään bakteerifloorassa, jos vahvasti haisee.
Pimpsan tuoksu mahdollisimman mietona ja pyllyn tuoksu mahdollsimman vahvana kiitos
No eihän se mikään miellyttävä tuoksu ole.
Menkää pesulle ja/tai lääkäriin, jos vahvasti tuoksuu!
Lentäisi yrjø pilluun, varsinkin jos olis käytetty ja hiivanen.
Karvaista perse reikää voisin nuolla koko päivän
Jos nyt vaan hoidattaisitte sen bakteerivaginoosin pois. Ei terve pimpsa haise.
N41
Jos nuolemaan rupean niin puhdasta looraa kiitos! Eikä olis pahiteeks et myös b-rapun kuisti olisi kuurattu. Tulee meinaan niin tymäkkä haju sieltä ihan hienoillakin leideiltä...
Yleensä jos on pahan hajuinen hengitys, niin alapää kanssa. Mutta kaikki oon nuollut valittamatta..
22v halusin nuolla, mutta haju oli järkyttävä. Onneksi mulkussa ei ollut hajuaistin.
Asia on ilmoitettu täysin ymmärrettävästi Juha Vainion laulussa "Pohjolan pidot"
"...Minullekin munaa, kylään tullut leski käski.
Joku siltä liivit avas pirtin täytti läski.
Pillu tuoksi tuoreelta kuin viikon käynyt mäski.
Siitä laatu enää tuskin paranee...."
Lopeta se saippuan tunkeminen toosaan. Sinne ei kuulu laittaa sitä, siksi haisee.
En tiedä, en ole ikinä nähnyt emätintä.
M49