vatsan nopea kasvu
Moi!
Olen viikolla 7 ja vatsa on sen näköinen kun olisin viikolla 17. Toinen raskaus menossa, pullahtiko muilla näin aikaisin jo..
Kommentit (5)
ja rv 8 aikoihin oli siirryttävä äitiys-housuihin!
Kolmas raskaus menossa joten se saattaa vaikuttaa, mutta hirmu aikaisin tämä pötsi on kasvanut. Nyt viikkoja on 24 ja moni luulee minun odottavan kaksosia!
Kyllähän se näin on, että jos on raskaus/raskauksia takana, vatsa pullahtaa nopeammin. TUrvotustahan se suurimmaksi osaksi alussa on. Jos kohtu on epänormaalin iso, neuvola pistää lähetteen ultraan (monikkoraskausepäily).
Minä siirryin myös nyt äitiyshousuihin jo rv 8 kun useampi raskaus takana.
ja kaverit naureskelee vatsan kokoa. ultrassa en ole vielä käynyt mutta toinen raskaus menossa joten se vaan sit pullahti heti!
Viikkoja on nyt 12+5 ja näytän kohta siltä, että olisin jollain viikolla 25 tai jotain. Tää on toinen raskaus. Esikoinen on nyt 1,5 v. Oon myös ihmetelly tätä mahan kasvua. Oon kyllä tässä kesän aikana saanu pelastus renkaan vyötärölle ja nyt kun alavatsa on kasvanu kamalasti ja ottanu ylävatsan kiinni niin näytän tosiaan, että olisin pidemmälläkin. Mutta kun viikkoja on vasta niin vähän niin ei viitti vielä kävellä maha pömpöllään. Pidän vielä löysiä paitoja koska hävettää jos joku kysyy millä viikolla on menossa ja maha on jo tällänen. Odotus housuja täälläkin käyttelen. Odotan vaan että maha vielä kasvaa vähän ja tulis viikkoja lisää, että sais mennä maha pömpöllään :)
Ja kyllä mulla joitakin vaatteita on, joiden kanssa vatsakumpua jopa jo näkyy, vaikka ekaa odottelen. Mies arvelee sen johtuvan siitä, että olen aiemmin ollut niin hoikka että mahan kohdalla oli " kuoppa" , niin nyt sitten kiinnittää heti huomiota siihen kun on alkanu tulla täytettä. Itse tietysti tuntee olon turvonneeksi ehkä enemmänkin kuin mitä ulkopuoliset näkee...