Tuletteko te muut täällä pahalle tuulelle, vai olenko ainoa :-/?
Hitsi, että sitä pitää aina tänne tullakin... ei siis tässä palstassa mitään vikaa ole, vaan koko tämä netissä pyöriminen. Jotenkin kiristää pinnan ihan täysin, mikä siinä on?? Olenko ainoa, vai onko kohtalotovereita?
Kommentit (5)
Ärsyttää ku muutakin tekemistä olis ja täällä vaan pitää notkua. En mä näistä jutuista jaksa ottaa pulttia, kunhan huokailen raskaasti aina välillä
: )
Tuunkin tänne vaan silloin kun olen jo valmiiksi tylsistynyt tai kiukkuinen, hyvää tuulta en tule pilaamaan.
Hermo ei mene, mutta inhoan toisten asioiden vääristelyä. Sen takia koko palsta ei kiinnosta.
milloin pyörii lapset ympärillä, milloin kissa, milloin mies *huoh*. Sitten jotenkin kun täällä kuitenkin on niin intensiivisesti, niin ärsyttää kaikki " ulkopuolinen" häirintä. Tajuattekohan...? Olen joskus pakottanut itseni, etten tule nettiin ollenkaan koko päivänä, ja olen sit paljon paremmalla tuulella, ja en kiukuttele lapsillekaan sit niin paljon. Pitäsköhän taas häippästä täältä...?
siksi en hirmu usein enää täällä käykään. jos on huono päivä, niin tule vielä kiukkuisemmaksi. hyvänä päivänä ei vaikuta niinkään. jotenkin sitä aina vaan tulee metsästämään, jos jotain hyödyllistä löytyisi...