Kun iso osa maalaisista joutuu muuttamaan kaupunkiin, niin miten se mahtaa vaikuttaa asuntojen hintoihin?
Siis minkä tyyliset kämpät ovat niitä halutuimpia? Puutalo takalla, puuhellalla ja ilpillä, vai kerrostalot? Mutta minkä kokoiset?
Tähän vielä korkea inflaatio niin meidän 400 000 euron kämppä on kohta toista miljoona:)
Kommentit (11)
Miksi iso osa maalaisista joutuu muuttaa kaupunkiin?
Nii että millon ne muuttaa? Oishan se hyvä tietää, kun tulee ruuhka.
Siis mitä sä oikein sekoilet? Vai, että suurin osa maalta joutuu muuttamaan kaupunkiin. Älähän jauha sontaa. :D
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä sä oikein sekoilet? Vai, että suurin osa maalta joutuu muuttamaan kaupunkiin. Älähän jauha sontaa. :D
Unohdin taas ottaa lääkkeeni. Sori siitä!
ap
Onko tänään joku typerien avausten päivä?
Liputuspäivä?
Miksi joutuisi? Maalla voi lämmittää puilla jos on vähän omaa metsää. Ennenkin siellä elettiin ilman sähköä, maaseudulle tuli sähköt vasta 50-luvulla.
Ei täältä ole kukaan tulossa kaupunkiin. Ei kait me nyt NIIN pöljiä olla ;)
Mä olen just muuttamassa maalle mökille.🙄
Miksi ihmeessä maalaiset kaupunkiin muuttaisivat? Ei vaan päin vastoin, kaupunkilaiset alkavat muuttaa maalle, kun täällä on paljon mukavampi elää, vaikka ei aina helpompi.
Päinvastoin, mä muutan kaupungista maalle. Siellä on helpompi elää halvemmalla. Puuta riittää poltettavaksi. Vesi lämpiää padassa, pesuveden saa järvestä ilmaiseksi.
Ja kuka ne kaikki omakotitalot sieltä maaseudulta ostaa?