Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ikäerosta kumppanien välillä

Vierailija
30.08.2022 |

Miksiköhän nykyään on suuri trendi 20-30 vuoden ikäerot pariskuntien välillä? Ihmetyttää tämä.

Itse olen 25-vuotias nainen, ja tapailen miehiä suurehkolla ikähaarukalla (20-40v väliltä). Elämä on kiireistä, ja tapailu on ollut hieman vaikeaa, ja useat kaverit ovat ehdotelleet, että jotta "maksimoisin" todennäköisyyden löytää suhteen, kannattaisi ikähaarukka nostaa 50v asti, mutta en halua. Isäni on 50. Tuntuisi niin oudulta. Siltikkin, useat 20-30 vuotiaat naispuoliset ystäväni tapailevat vain itseään 10-30 vuotta vanhempia miehiä.

Tämän lisäksi viimesintä miestä, jota tapailin, harmitti mun ikä. Kyseinen herra opiskeli lääkiksessä, ja oli 29-vuotias, eli kuitenkin vanhempi kuin minä. Häntä hermostutti ajatus siitä, että miltä hänestä tuntuisi vaikka 20 vuoden päästä, kun saattaisi käydä niin, että hänen kavereillaan olisi 15-20 vuotta nuoremmat kumppanit, ja hänellä "vain" 4 vuotta nuorempi kumppani. Muutenkin usein uhriutu tuosta meidän pienestä ikäerosta, ja soitti jatkuvasti suutaan siitä, kuinka esimerkiksi hänen paras ystävänsä, joka on 31-vuotias, seurustelee juuri 18-vuotta täyttäneen lukiolaisen kanssa. Omasta mielestään hän teki niin ison uhrauksen, kun seurusteli lähes omanikäisen naisen kanssa. Hohhoijaa. Ei pitkään onneksi tuo juttu kestänyt.

Onko tämä ikäerovillitys nyt tullut tuon The Harlins - tilanteen vai minkä kautta? En toki tuomitse ikäeroa kumppanien välillä itsessään; isäni on 13 vuotta äitiäni vanhempi, ovat edelleen yhdessä, ja suhde voi hyvin. Silti - noin suuri ikäero oli heidän aikanaan hyvinkin poikkeuksellinen, mutta nykyään tuntuu melkein siltä, että suuret ikäerot ovat normi.

Onko kukaan täällä huomannut samaa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitin siis äidillä äitipuoleani :D 

-OP

Vierailija
2/6 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on median luomaa harhaa. Eivät nuoret naiset halua vanhaa miestä. Luota omiin tuntemuksiisi, älä mediahömppään, joka yrittää muokata omaa ajatusmaailmaasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se mielenkiintoista, että rakkaus tuollainen syvä kiintymyksen tunne on rajoitettu tiettyihin ikähaarukoihin-tietenkin täysikäisyys on tarpeellinen määritelmä- jonkinlaisen, en edes oikein tiedä mistä se alunperin on tullut"moraali" koodiston mukaan. Tuossa olisi 50 mies jota rakastan sanotaan nyt vaikka 30 vuotiaana naisena, mutta en voi olla hänen kanssaan vaan minun pitää etsiä max 35 vuotias mies ja rakastua siihen kun se on jostain syystä oikein. Ainakin voisi lopettaa jollain "rakkaudella" pelaamisen ja todeta ettei sellaista tunnetta oikeastaan edes ole.

Vierailija
4/6 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

20-30-vuotiaiden elämä on nykyisin niin sekavaa ja kaoottista, että mukavalle ja järkevälle vanhemmalle miehelle on kyllä kysyntää.

Vierailija
5/6 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitin siis äidillä äitipuoleani :D 

-OP

Op?

Vierailija
6/6 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni aina suhteet naisena ,miehet 10 v. Nuorempia. En pidä vanhoista miehistä,enkä ikäisitäni miehistä suhtessa. Haluan myös säilyttää itsenäisyyden.En koskaan halua asua miehen kanssa. Vaikka taloudellisesti olisi helpompaa miehen rahat maksamassa kuluja.Nyt maksan kaikesta itse: On vapauteni Hinta!Ei tarvi itkee tällä mies sitä tätä.Luojan kiitos!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi