En ole varma, viehätynkö tapailukumppanista enää
Tilanne on se, että olen ollut treffeillä naisen kanssa muutaman kerran, ja viime kerralla päädyimme sänkyyn. Vaatteet päällä hän näyttää ihan normaalikokoiselta ja käyttää muotoilevia materiaaleja. Aikaisemmin pidinkin hänen ulkonäköään sytyttävänä.
Nainen on sanonut, että laihtui aikanaan nopeasti ja jäljelle on jäänyt löysää nahkaa. Oletin että kyse olisi pienestä määrästä, eikä minua haittaisi normaali määrä selluliittia, pienet allit tai muu sellainen. Vaatteiden lähdettyä vaikutelma oli kuitenkin aika voimakas, löysää ihoa on paljon ja se on ryppyistä. Ei uskoisi, että se peittyy vaatteilla niin hyvin.
Huomasin, että minun on vaikea viehättyä hänestä sängyssä, en pystynyt toimimaan ja vetosin jännitykseen. Nainen suhtautui ymmärtäväisesti mutta oli vähän hiljainen. Hän ei kuulemma halua leikata nahkaa "riskien takia" (juttelimme asiasta eri yhteydessä), sisarellaan on ollut ikäviä kokemuksia toisenlaisen iholeikkauksen takia ja ilmeisesti sekin vaikuttaa päätökseen.
Emme ole vielä lähellä seurusteluvaihetta, mutta arvomme ovat samanlaiset ja tulevaisuudelta tahdomme samoja asioita. Aikaisemmin halutkin olivat kohdillaan, mutta nyt en ole varma, kiinnostaako nainen enää fyysisesti. Toisaalta tuntuisi törkeältä lopettaa tapailu tuon jälkeen, varsinkin kun nainen oli ulkonäöstään epävarma. Mietin sitäkin että voisiko noihin tottua, jos tutustutaan vielä paremmin ja tunteet ehkä voimistuvat? Olisiko kenelläkään neuvoja tai kokemuksia?
Ei mitään hätiämitiä..siellä ole,
Soonkuule.. vähä niiku, kaikes hommis että, noi: ..esi-valmistelut on aina se ikävin puoli, kun.. kaikki tykkää VAAN! (sillä. pienel/suurel..;) RUISKULLA VEDELLÄ!!
..Eikö ookki näin?