Mentiin naimisiin ja sain mieheltä huomenlahjaksi veneen.
En kehtaa sanoa kellekään että vene on mieheni ostama. Sen hinta on yli 10000€. Olen meistä se parempipalkkainen ja olen ollut ylpeä siitä, etten ole mieheni elätti vaan maksan valtaosan menoistamme. Mieheni sai vuosi sitten perinnön ja halusi käyttää osan rahoistaan minuun.
Sanokaa että on hölmöä nolostella tuota lahjaa. Vaikka olen hyvätuloinen, ei minulla olisi varaa ostaa vastaavaa säästämättä.
Kommentit (27)
Aika halpa vene. Minä sain ihanalta kieheltäni veneen joka maksaa 42 000 ja moottorit 9000€ kpl ja niitä on kaksi.
Rakastaakohan sun mies edes sua?
Ap on kauhea. Ei ansaitse miestään.
Kun elämä hymyilee, niin täytyy oikein kovasti yrittää keksiä kuinka siitä löytää ongelmia. Nykyihminen on näyttänyt olevansa hyvin kekseliäs.
Vierailija kirjoitti:
Ok ... mä taas panen. Tiukka aasialainen. Veneitä saa kaupasta ketä kiinnostaa. Miehes huoltaa sitä selkä limassa ja iloitsee päivänä jollon se myydään pois.
"Kaupasta" ne aasialaisetkin tuppaa olemaan. Rahalla hankittuja. Ja kalliita ylläpitää.
Vierailija kirjoitti:
Sait lahjan, arvokkaan veneen jolla voisit nauttia elämästä. Sen vuoksi miehesi sen sinulle antoikin. Sen sijaan onnistuit kääntämään positiivisen negatiiviseksi omilla mielen solmuillasi.
Tiedän. Tämä on noloa. En ole ikinä omistanut muuta kallista kuin asunnon ja auton. Nyt omistan 10000€ veneen. En ole ikinä saanut tuollaista lahjaa, enkä ymmärrä miten mies voi ostaa sellaisen minulle omaksi. Ei kuitenkaan olla mitään miljönäärejä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Aika halpa vene. Minä sain ihanalta kieheltäni veneen joka maksaa 42 000 ja moottorit 9000€ kpl ja niitä on kaksi.
Rakastaakohan sun mies edes sua?
Että kieheltä, mikäs semmonen on?
Muuten ns. laitat paremmaksi, kuin ap.
Se on hyvä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sait lahjan, arvokkaan veneen jolla voisit nauttia elämästä. Sen vuoksi miehesi sen sinulle antoikin. Sen sijaan onnistuit kääntämään positiivisen negatiiviseksi omilla mielen solmuillasi.
Tiedän. Tämä on noloa. En ole ikinä omistanut muuta kallista kuin asunnon ja auton. Nyt omistan 10000€ veneen. En ole ikinä saanut tuollaista lahjaa, enkä ymmärrä miten mies voi ostaa sellaisen minulle omaksi. Ei kuitenkaan olla mitään miljönäärejä.
ap
Onko raha sinulle arvokkaampaa kuin ihmiset? Jos ihmiset ovat sinulle arvokkaampia kuin tilillä makaavat rahat niin mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää että joku välittää puolisostaan enemmän kuin rahoistaan? Ilmeisesti sinä et olisi tehnyt niin?
Se haluaa vastalahjaksi kirkkoveneen.
Hyvä lahja! Kaikki hyvin, älä enempää mieti!
ap[/quote]
Muuta kallista???
Kuule, kun monella ei ole edes asuntoa saati autoa tai peräti venettä.
Ja vaikka ette olisi miljonäärejä, niin todella varakkaita kuitenkin.
"Ongelmasi" on naurettava.
Jos et muuta keksi, niin myy vene ja lahjoita rahat hyväntekeväisyyteen.
Mutta ethän sä niin tule tekemään vaan jatkat valitusta siitä, kuinka "vaikeeta" sulla rahoinesi on...
meinaako että pitää vesivahingot hallinnassa jos sisällä on?
Kai on tarkoitus, että yhdessä seilaatte. Siinähän on symboliikkaakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Miehesi haluaa näyttää arvostuksensa sillä, että panostaa sinuun. Älä nyt ihmeessä lyttää lahjaa nolostelemalla sitä, vaan retostele reippaasti, että sait sen huomenlahjaksi. Ei se ole mikään köyhäinavustus, vaan osoitus siitä, että miehesi haluaa olla tosissaan suhteen kanssa, antaa siihen kaikkensa.
No älä sano.
Jos joku kysyy, sanot että et yhtään tiedä mistä vene ilmestyi.
Se vaan yht'äkkiä lipui rantaan ja siinä oli iso rusetti päällä, jossa luki sinun nimesi.
Ihan uskottava tarina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Onko raha sinulle arvokkaampaa kuin ihmiset? Jos ihmiset ovat sinulle arvokkaampia kuin tilillä makaavat rahat niin mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää että joku välittää puolisostaan enemmän kuin rahoistaan? Ilmeisesti sinä et olisi tehnyt niin?
Eikun minä juurikin arvostan pieniä tekoja ja itsetehtyjä lahjoja. Tunnen itseni jotenkin ahneeksi ottaessani tuollaisen lahjan vastaan.
ap
Muista pelastusliivit kun lähdet miehesi kanssa vesille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Miehesi haluaa näyttää arvostuksensa sillä, että panostaa sinuun. Älä nyt ihmeessä lyttää lahjaa nolostelemalla sitä, vaan retostele reippaasti, että sait sen huomenlahjaksi. Ei se ole mikään köyhäinavustus, vaan osoitus siitä, että miehesi haluaa olla tosissaan suhteen kanssa, antaa siihen kaikkensa.
Olet varmasti oikeassa. ap
Vene on hyödyllinen. Nyt voitte kalastaa ja kun saatte kalaa niin voitte myydä niitä ihmisille halvemmalla kuin kaupasta saa. Niin minä olen tehnyt jo 6 vuotta kun ostin itse veneen ja olen tienannut rahaa yhtä paljon kuin se vene maksoi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Eikun minä juurikin arvostan pieniä tekoja ja itsetehtyjä lahjoja. Tunnen itseni jotenkin ahneeksi ottaessani tuollaisen lahjan vastaan.
ap
Jos tunnet itsesi ahneeksi niin voittehan käyttää sitä yhdessä.