Oletteko katsoneet kuvia ihmisistä, joita ei oikeasti ole olemassa
Kone jotenkin automaattisesti yhdistelee eri kuvista kasvonpiirteitä ja saa aikaan kuvan ihmisestä, jota ei siis oikeasti ole. Hauskoja on ne kuvat, joissa osittain näkyy joku toinen ihminen. Tää toinen on muuttunut epämuodostuneeksi hirviöksi =)
https://thispersondoesnotexist.com/
Kommentit (13)
Joistakin näkee ilmiselvästi että on yhdistetty miehen ja naisen piirteitä
Katselin äskettäin ja yritin etsiä edes vähän itseni näköistä kuvaa, mutta en jaksanut päivittää sivua. Jotenkin nuo kuvat ovat kaikki vähän samannäköisiä.
Helpoimmin kuvat huomaa epäaidoiksi tarkastelemalla silmälaseja, korvakoruja ja vaatteita. Jotenkin outoa, että tekoäly osaa tuottaa esimerkiksi silmäripsiä ja hiuksia paremmin.
Kauhean vähän skandinaaveja. Tollasta vois muuten deittisivulla käyttää feikkiprofiilin kuvana. Harmi ettei sitten ikinä löydy mitään muuta kuvaa samalla naamalla. Ja noikin on vain kasvokuvia.
Kokeilkaa DALL-E:tä niin saatte valokuvia, joita ei koskaa ole otettu...
Eikös some ole ollut jo vuosia täynnä kuvia ihmisistä, joita ei ole olemassa?
Ainakin Bill Gatesia löytyi muutamasta naisesta. Minulle tulee aina surullinen olo noista kuvista kun he on jollain tavalla kuolleet syntymättä. Vähän kuin käänteinen abortti, olet olemassa mutta et ole etkä voi edes kuolla koska et ole.
Naisen huono käytös on aina verihäpeä koko suvulle
Vierailija kirjoitti:
Ainakin Bill Gatesia löytyi muutamasta naisesta. Minulle tulee aina surullinen olo noista kuvista kun he on jollain tavalla kuolleet syntymättä. Vähän kuin käänteinen abortti, olet olemassa mutta et ole etkä voi edes kuolla koska et ole.
Miten kestät lukea sarjakuvia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten kestät lukea sarjakuvia?
Asterix ei näytä erityisesti ihmiseltä kuten ei akukaan.
Vierailija kirjoitti:
Naisen huono käytös on aina verihäpeä koko suvulle
Kuka on käyttäytynyt huonosti?
https://a ij aa.co m/hn9Cyr
(Poista välit)
Jotain meni tekoälyllä pieleen. :D
Käytän noita usein profiilikuvina kun joku palvelu sellaista kyselee.