Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Monella eri tavalla laihduttaneille kysymys, mikä oli nopein ja helpoin tapa?

Vierailija
30.08.2022 |

Pitäisi pudottaa reilusti painoa pois ja siksi kysynkin kokemuksia. Nopein tapa ja sellainen jota jaksaisi noudattaa pidemmänkin ajan?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömyys on ollut näimmä tehokkain tapa itselle. Kun ei oo varaa ostaa mitä mieli tekee, eikä aina ole edes kaurapuuroa kummempaa syötävää päiviin niin paino putoaa. Aiemmin olen pudottanut terveellisellisesti 20kg, ja pysynyt sen jälkeen normaalipainossa mutta nyt työttömänä putoaa paino normaalipainon sisälläkin hurjaa vauhtia.

Vierailija
22/24 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni suosittelee ketoa, pitää pistää tuokin harkintaan.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kahdesti laihduttanut 50 kiloa, ensimmäisen kerran parikymppisenä kaloreita laskemalla ja toisen kerran nyt 40+ vuotiaana pätkäpaastoilemalla. Aika oli sama molemmilla, noin vuoden siihen meni. Jälkimmäinen tapa oli paljon, paljon helpompi.

Vierailija
24/24 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vhh eli jonkun sortin keto. Kaloreita laskemalla mietin koko ajan ruokaa. Vhh söin puolestani hyvää ruokaa silloin kun oli nälkä. Välillä enemmän ja välillä vähemmän. Putosi 30kg n.8kk. Kilot oli poissa 4-5v kunnes lopetin tupakoinnin. Nyt pitäis taas aloittaa.

Ja en siis syö punaista lihaa. Kalaa ja välillä kalkkunaa, silti sain hyvin protskut yms