Miksi sinulla ei ole ydinperhettä?
Kommentit (14)
Vakavasti persoonallisuushäiriöinen akka.
Otin jännän, se lähti kun lapsi synty. Ois pitänyt ottaa kiltti kun semmonenkin oli tyrkyllä.
Nyt kiltti on kaverin kanssa ja niillä on ydinperhe.
Multa loppui rakkaus miestä kohtaan. Yritettiin vielä, mutta ei se toiminut koska mua ahdisti olla ihmisen kanssa jota en rakasta. Erosta on aikaa jo 17 vuotta ja kumpikin on jatkanut elämässä eteenpäin. Lapsikin on jo täysi-ikäinen.
Miksi olisi, kun en ole koskaan sellaista halunnut? Kaikkihan on mennyt silloin just kuten pitikin..
Mulla on ihan muut tavoitteet elämässä kun työpäivän aluksi ja lopuksi raahata väniseviä kakaroita hoitoon/kouluun/harrastuksiin/lääkärin ja siinä välissä sitten vähän siivota, tehdä ruokaa, tiskata jne. Juu ei.
En ole koskaan halunnut miestä enkä lapsia. Viihdyn yksin. Nyt jo keski-ikäinen akka.
Minulla on mies ja 2 kissaa. Lapsia en ole koskaan halunnut. Mielestäni olemme perhe.
On mulla.
Ensimmäinen oli 14 vuotta ja nykyinen jo 26v. Äti, isä ja lapset
Siinä välissä vaihdoin miehen parempaan. Onneksi, sillä pian eron jälkeen paljastui että mies oli pettänyt jo pitkään.
En tiedä, mikä meni pieleen. Oli niin yhteistä aikaa ja keskusteluita kuin seksiä ja ulkonäöstäkin huolehtimista viimeiseen iltaan asti. Silti mies rakastui toiseen.
Perhe-elämä ei kiinnosta. Elämässä on paljon muutakin mielenkiintoista tekemistä kuin lasten hoitaminen ja kaitseminen ja niiden kitinän kuunteleminen.
Ehkä joskus saankin sellaisen. Nyt ollaan ilman.
Kaksi lasta, okt, koira ja farmariauto? Tsek!
Koska mies kerkisi vetää jo yhden perhekierroksen ennen kuin tapasi minut.
Ruma naama ja pienet tissit niin en koskaan saanut miestä. Vaikka miehen olisin saanutkin niin lapsia en tee.