Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

parkinsonin tauti ja seksi

848
28.08.2022 |

Olen nyt 69 vanha ukko.Minulla on tauti joka vie liikunakyvyn.Kysyn nyt näin ,en halua loukata ketään,muta kun ehkä tulevaisuudessa makaan sängyssä liikuntakyvyttömänä ,jollei kuolema tule ensin,Niin kysyn onko minulla mahdollisuus saada lähihoitaja ,jonka kunta tai mikä hyvinvointikeskus se nyt onkaan ja jos on voinko saaada seksiä hoidon yhteydesssä,kun lähihoitaja käy potilaskäynnillä minun luona.En halua loukata ketään ,mutta siinä vaihessa näisen kosketus antaisi vielä syyn elää.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatuksena ihan ok, mutta mitenkäs vastaavan naisen tilassa asia olisi.

Vierailija
2/5 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuulisin,että kait mieshoitajakin voisi asian hoitaa.Mutta sen asian niin naisen kujn miehenkin osalta tulisi perustua vapaaehtoisuuteen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi kannattaa tilata erilliseltä palveluntarjoajalta eli seksityöläiseltä. Ennen hoitajat taisivat jotain käsihommia tehdä potilaille, mutta siitä on vuosikymmeniä jo aikaa.

Eli joltain luottokaverilta, -tutulta tai -sukulaiselta kyselet, että mistä löytäisi sellaisen outcalleja tekevän yön kuningattaren.

Vierailija
4/5 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nykyään lähtee virka, jos jää kiinni seksistä potilaan kanssa. Tuskin kukaan haluaa auttaa työpaikan menetyksen uhalla. Ja taitaa kirjoihin tulla sellainen merkintä, joka estää työpaikat julkisella sektorilla. Joten ulkopuolinen seksipalveluiden tarjoaja on ainut vaihtoehto.

Vierailija
5/5 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvä sitten että edes sellanen homma oöis mahdollista,mutta taitaa olla niin että ukon manit ei riitä,eikä hyvinvointikeskus taida myönää asiaan avustusta,Mtta kiiitos kuitenkin mielenkiinnosta.