Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löysit kestävän avun suonenvetoihin?

Vierailija
28.08.2022 |

Minulla on ollut molemmissa raskauksissa vaivana suonenvedot, ja erityisesti synnytyksissä ongelma on pahentunut ja häirinnyt ikävästi synnyttämistä. Nyt kolmannessa raskaudessa haluaisin hoitaa vaivan pois ennen synnytystä. Jos olet löytänyt hyvän tavan ehkäistä suonenvetoja, kuulisin niistä mielelläni.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliks tää se ostettu magnesium mainos? Kerro nyt merkki, kun mieles tekee kuitenkin?

Vierailija
2/11 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliks tää se ostettu magnesium mainos? Kerro nyt merkki, kun mieles tekee kuitenkin?

Et oo varmaan ollut ikinä raskaana kun suonenvedot nyt sattuu olemaan monilla vaivana silloin ? Ja jos joku haluaa kysyä apua siihen niin se on mainostusta ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivittäinen liikunta auttoi mulla, ja auttaa edelleen.

Ei siis mikään "mulla tuli mittariiinn niinja niinpaljo tänään",vaan liikunta.

Vierailija
4/11 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen magnesiumia jouduin kerran laittamaan jalat kuumaan veteen, jotta helpotti.

Vierailija
5/11 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vaiva. Ei ole parempia vinkkejä kuin vissyn juonti (suoloja) ja muutoinkin tarkka kuivumisen välttäminen, banaanien syönti (kaliumia) ja tärkeänä, jalkojen lämpimänä pitäminen. Laita synnytykseen villasukat ja säärystimet!

Vierailija
6/11 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Magnesium sitä voi ottaa sisäisesti ja ulkoisesti (magnesium suihke).

Vierailija
7/11 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukisukat on hyvät raskaana oleville.

Vierailija
9/11 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villasukat jalassa nukkumaan. Joka yö, oli kesä taikka talvi. No pitää kyllä myöntää, että tänä kesänä en ole käyttänyt edes ohuita sukkia yleensä, vaikka syksyn tullen varmaan sukat jalkaan taas löytyvätkin. Mutta raskauskaikana (ja olin viimeisilläni heinäkuussa) en voinut nukkua ilman villasukkia. Kuumahan se tuli, mutta siinä vaiheessa ne sukat voikin potkia pois.

Vierailija
10/11 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Magnesium sitä voi ottaa sisäisesti ja ulkoisesti (magnesium suihke).

"Koska magnesiumia on lähes kaikissa elintarvikkeissa, terveellä ihmisellä ravinnosta johtuva magnesiumin puutostila on erittäin harvinainen". Tämä on ravitsemusterapeutin lausunto. Minulle neurokirurgi sanoi saman asian.

Miksi tätä tarvitsee vielä jauhaa?! MAGNESIUM EI AUTA KRAMPPEIHIN.

Vierailija
11/11 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan