En lakkaa rakastamasta vaikka kuinka yritän
Olen yrittänyt jo kaikkeni, mutta en saa tätä rakkautta pois pyyhittyä. Elämä on raskasta, kun rakastaa ja tietää, ettei toinen tunne samalla tavalla.
Pitkään oli kaikki yhteydet poikkikin, mutta ei se auttanut yhtään. Tuntui vain todella pahalta. Joten nyt on taas yhteys. Ei tunnu niin pahalta, mutta ei helpota tunteiden pyyhkimiseen.
Miten lopetan rakastamasta?? Välillä on päiviä, että itkettää vain, kuten tänään. Joka päivä särkyy sydän, kun toivon ja sitten se toive ei toteudukaan.
En jaksaisi enää rakastaa turhaan.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä.
En ymmärrä ihmisiä, jotka rakastuvat tyyppiin, joka ei ole kiinnostunut tai on varattu. Ja sitten roikkuvat siinä tunteessaan.
Ymmärtäisin, jos on jokin menetetty rakkaus.
Mulla on 2 kaveria, jotka on menettäneet koko lapsentekoikänsä tuollaisten yksipuolisen rakastumisen takia. Ovat jo viiskymppisiä. Molemmilla kohde on välillä vaihtunut, mutta kohteet on sanoneet, ettei ole kiinnostuneet. Silti elättelevät toivoa.
Tämä on sellainen menetetty rakkaus.
En ole aina ihan varma miehen tunteista, ei ole koskaan suoraan kieltänyt eikä myöntänyt, mutta tuskin rakastaa
Ap.Tekee tahallaan tuota. Ei halua sua, mutta nauttii, kun joku unelmoi hänestä.
Irrota otteesi. Haaskaat aikaa.
Sitä tässä juurikin yritän, mutta ei löydy enää keinoja.
Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysy ensin itseltäsi onko tunne rakkautta ihmistä kohtaan, vai ainoastaan rakkautta marttyyrimäistä itsekiusaamista ja kärsimystä kohtaan tyyliin: enkö ole hänen rakkautensa arvoinen. Miksi toinen ei rakasta takaisin?
Kärsimyshän on tavallaan palkitsevaa jos on taipuvainen itserankaisuun ja saa siitä itselleen kiksejä.
Kärsin koska minulla on jostain syystä tarve rankaista itseäni. Siksi valitsen kärsimyksen ja valitsen sellaisen henkilön mielenkiintoni kohteeksi jota rakastan takuulla turhaan, koska ei kerran halua reilusti olla kanssani eikä takuulla rakasta takaisin.
Siis : yhyy.
Aaahh itkettää, kärsin, voi ei, ihanaa ihanaa lisää tätä miksi rakastan oioi voivoi itkettää...ihanaa...miksi ei tunne samoin ...itkettää...ihanaa..
Oletpa ilkeä. Kannattaa myös sinun kysyä itseltäsi miksi olet ilkeä ihmisille jotka kaipaavat empatiaa ja tukea.
Kuule akuista ihmistä on hyvä herätellä ottamaan vastuuta omista tunteistaan!
Ilkeää on ruokkia tyhjällä empatialla ja tuella jonkun itsesäälin syvenemistä ja kehitystä.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä.
En ymmärrä ihmisiä, jotka rakastuvat tyyppiin, joka ei ole kiinnostunut tai on varattu. Ja sitten roikkuvat siinä tunteessaan.
Ymmärtäisin, jos on jokin menetetty rakkaus.
Mulla on 2 kaveria, jotka on menettäneet koko lapsentekoikänsä tuollaisten yksipuolisen rakastumisen takia. Ovat jo viiskymppisiä. Molemmilla kohde on välillä vaihtunut, mutta kohteet on sanoneet, ettei ole kiinnostuneet. Silti elättelevät toivoa.
No et tosiaan ymmärrä rakastumista. Ei sitä voi estää tai itse valita kohdetta...
Tekee tahallaan tuota. Ei halua sua, mutta nauttii, kun joku unelmoi hänestä.
Irrota otteesi. Haaskaat aikaa.