Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään tulee tv:stä erittäin hyvä jännityselokuva Prisoners - vangitut

Vierailija
28.08.2022 |

Ava-kanavalta klo 21. Pääosissa Hugh Jackman ja Jake Gyllenhaal. Mysteeriä, jännitystä ja raastavia tunteita riittää. Pitkä leffa mutta kannattaa katsoa loppuun asti. Ja ohjaajana on Denis Villeneuve.

Kaksi pikkutyttöä katoaa kesken kiitospäivän juhlinnan, ja poliisi tuntuu olevan kädetön. Toisen perheen isää näyttelee Jackman. Gyllenhaal on juttua tutkiva poliisi.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto, jotta potentiaaliset katsojat huomaavat.

Vierailija
2/14 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnin päästä alkaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on hyvä leffa, mua vaan aina ärsyttää se loppu, en aio spoilata. Mutta olen aina inhonnut elokuvissa sitä, että ne loppuvat kuin veitsellä leikaten, kesken kaiken yhtäkkiä.

Vierailija
4/14 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyy myös Netflixistä, jos haluaa katsoa ilman mainoksia. :)

Vierailija
5/14 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli varmaan hyvä leffa, mutta se sen yksinkertaisen kaverin hakkaaminen ja kiduttaminen oli mulle liikaa ja leffa jäi kesken.

Vierailija
6/14 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En myöskään kestänyt katsoa sitä väkivaltakohtausta, se oli ihan liikaa. Ohjaaja oli mielestäni jokseenkin sekopää.

Vierailija
7/14 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei herännyt mielenkiinto tän perusteella. Paskanko väliä ketä siinä näyttelee mitäkin.

Vierailija
8/14 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää myös sellaiset elokuvan "kuvaukset" lehdissä ym, joissa selitetään vaan jostain ohjaajasta ja sen saamista palkinnoista tai ehdokkuuksista. Ei ketään kiinnosta! Ja sitten ei sanaakaan itse elokuvasta, että mistä se kertoo! Eli se oleellisin jätetään kokonaan pois 🙄🤬.

Vierailija
9/14 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, tää oli hyvä trilleri aikoinaa ku katoin... Se mies kuka esittää sitä "outoa" miestä kenet ne sulkee sinne seinän sisään osaa hyvin vetää noi "creepy" roolit, sen pelkkä ulkonäkö paistaa sitä outoa olemusta :D tais olla "Paul Dano"?

Vierailija
10/14 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ahdistava leffa on mulle, olen silti katsonut varmaan viisi kertaa näyttelijöiden takia.

Vierailija
11/14 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hugh Jackman oli kyllä loistava tässä. Väkivaltakohtaukset oli kyllä aika rankkoja. Ei sovi ihan herkille katsojille. Loppu olis voinut olla parempi.

Vierailija
12/14 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei herännyt mielenkiinto tän perusteella. Paskanko väliä ketä siinä näyttelee mitäkin.

Etkö muka itse pidä tietyistä näyttelijöistä enemmän kuin muista? Yleensä ihmisillä on myös ne omat inhokit. 

Vierailija
13/14 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista, miten tämä päättyy? Ei muistaakseni ollut niin hyvä.

Vierailija
14/14 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä katsoin taannoin sellasen trillerin kuin "The Forgotten", tuli vain mieleen tästä. Siinä oli samanlainen juoni että naisen poika katosi jonnekkin

Tämä elokuva hämää katsojaa kokoajan mihin suuntaan se menee. Suositus

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi