Onko 171,5 cm lyhyt?
Kommentit (78)
Iranin presidentiksi pääsi kerran 158-senttinen mies
20cm slerban kyljessä tuo on sopiva mitta.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki suurmiehet olisis saavuttanut kaiken sen mitä ne saavutti vaikka olisivat olleet kääpiöitä.
Mieti vaikka Tom Cruisea, erittäin sexy ja naisten piirissä pidetty. Jos joku on sulle väittänyt muuta niin ovat halunneet nostaa itseensä ja ilmeisesti muuta eivät millään keksineet millä kehuskella ja painaa sua alas... surullista heille, jos ei muuta keksineet...
Hah, jos suomalaisella lyhyellä miehellä ei ole Tom Cruisen luustoa, silmiä, hymyä, tukkaa ja karismaa, niin eipä häntä auta Cruisen lyhyys.
Miesten on vaan hyväksyttävä, että heidän kohdalla lyhyys on sama kuin naisten kohdalla ylimääräiset kilot ja rypyt.
On lyhyt. Kertoo tarpeeksi, jos pitää puoletkin sentit pitää mitata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheksi on lyhyt Euroopassa. Monelle naiselle miehen minimipituus on 175 cm.
Korjaisin virheellistä kommenttiasi näin: Monelle pinnalliselle tyhjäpää-naiselle minipituus on 175 cm. Fiksu nainen tajuaa, ettei pituudella ole väliä.
Sanotko saman miehille, joilla on painoraja naisille?
En oo sama, mutta kyllä. Sanoisin. Sanoisin myös, että jos on jotain ulkoisia seikkoja, joihin asettaa jotain rajoja, painoraja, pituusraja, nenänleveysraja, korvienkokoraja, niin eipä silloin oikein ymmärrä mitään. Ja että jos aikoo rakkautta ja välittämistä löytää, niin happy hunting. Tuskin tulee onnistumaan.
Juurikin näin. Olen tuo alkuperäisen tyhjäpää-kommentin kirjoittaja. Jos mies sanoisi minulle, että hän kelpuuttaa vain alle 60kg naiset, niin tervemenoa ja ei kiitos, vaikka itse painankin alle tuon. Tyhjäpäät yrittäköön sitten deittailla toisiaan ja ihmetellä, kun ei käy flaksi.
171,5 on lyhyt, koska tuo puoli senttiä osoittaa, että asia on ongelma.
171 cm ei ole lyhyt kuin siinä tapauksessa, että kyselee asiaa vauvapalstalla.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu onko mies vai nainen? Naiseksi ei ole lyhyt, mieheksi on todellakin.
TODELLAKIN!
Miehet ovat keskimäärin 13 cm pitempiä kuin naiset. 13 cm sattuu olemaan kesklmäärin myös miehisen elimen pituus.
Vierailija kirjoitti:
No onhan see nyt lyhyt.
NO on
Vierailija kirjoitti:
On, liian lyhyt.
Liian lyhyt kyllä
Kuinka jaksat päivästä toiseen värkätä näitä ketjuja? Pituutesi ei edelleenkään muutu siitä miksikään.
Vierailija kirjoitti:
Mieheksi on lyhyt Euroopassa. Monelle naiselle miehen minimipituus on 175 cm.
Youtubessa oli dokkari missä aasialaiset naiset sanoivat haluavansa vähintään 175cm miehen.
Jos nainen ja mies ovat samanpituisia, on siitä paljon etuja. Kummankaan ei tarvitse katsoa toista ylös- tai ylöspäin. Ei tarvitse pyytää toista kurottamaan korkealta hyllyltä. Seksissäkin jotkut asennot sujuvat paremmin, kun ollaan samanpituisia. Haittapuolia samanpituisuudesta ei helposti löydy.
Vierailija kirjoitti:
On. Kaikki tyttikseni ovat olleet vähintään 175 cm.
t. mies 186 cm
Tuo on jo ihan ok pituus. Meidän suvussa kaikki miehet ovat vähintään tuon.
Mulla oli kerran 195 cm pitkä poikakaveri. Se oli vähän liian pitkä 169 cm naiselle. Pussaaminen seisaaltaan oli hankalaa.
Mulla on 130 cm lyhyt sohva että ei ole lyhyt.
Amerikan pressavaalit on aina voittanut pidempi ehdokas.
Pituudella siis on väliä.
En oo sama, mutta kyllä. Sanoisin. Sanoisin myös, että jos on jotain ulkoisia seikkoja, joihin asettaa jotain rajoja, painoraja, pituusraja, nenänleveysraja, korvienkokoraja, niin eipä silloin oikein ymmärrä mitään. Ja että jos aikoo rakkautta ja välittämistä löytää, niin happy hunting. Tuskin tulee onnistumaan.