Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mieheni viestittelee exälle ja naiskaverille kysyen heidän mielipiteitään

huonoitsetuntoinen nainen
27.08.2022 |

Mieheni on erostaan saakka viestitellyt eksänsä kanssa, nyt noin kymmenen vuotta jo, ja hän pyytää ilmeisesti eksältään neuvoja ja välillä auttaa tätä (käy korjaamassa pesukoneen yms).
Saan aina jälkeenpäin kuulla että "X sanoi että kannattais kokeilla tätä ravintolaa/lukea tämä kirja/katsoa tämä sarja" joten siitä tiedän että yhteydenpitoa on ainakin viikottain.
Heillä ei yhteisiä lapsia, eikä aiempaa mainittavaa seksielämää kuulemma.

Olenko ihan sekaisin kun loukkaannun moisesta? Vaikka olisi kuinka viatonta yhteydenpitoa, ajattelen välillä että olen joku arkinen mukavuustekijä ja seksinantaja mutta exä on se johon on ainainen henkinen yhteys.

Miehelläni ja minulla on myös yhteinen naispuolinen kaveri. Usein saan kuulla kaveriltamme asioista joista he ovat keskenään jutelleet tai viestitelleet.
Mieheni on kuitenkin antanut minun ymmärtää ettei yhteydenpitoa juurikaan ole.
Tiedän että heillä on ollut nuorempana säätöä ja että tämä kaverimme on aika puuhakas yhdenillan säätäjä kaikkien kanssa. Haluaisin luottaa mieheeni mutta en kyllä luota kaveriini tuossa asiassa.

Kun yritän ottaa asiaa puheeksi mieheni vain nauraa ja toeteaa että hänen, eksän ja kaverin välillä ei ole mitään kaveruutta kummempaa.
Mutta vaikkei seksiä olisikaan, kihisen ärsyyntymisestä koska minun selvästi annetaan ymmärtää että viestittelyä tai tapaamista ei ole, mutta sitten yllättäen se sanoi sitä ja se tekikin eilen tätä ja se ja se pyysi viime viikolla kahville.

Miksi luottaminen on näin vaikeaa?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku voi pitää sinua mustasukkaisena, mutta minä sanon mielipiteenäni, että jokin ei täsmää. En ymmärrä miksi ex:ään pitäisi olla enää yhteydessä vuosikausien jälkeen.

Ja tuo "yhteinen" ystävätär.

Tämä kuvio ei sopisi ainakaan mulle, sanokaa mitä sanotte muut.

Vierailija
2/2 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos exän kanssa on lapsia tai hän on itse vanha tuttu ( esim. koulu- tai kaveripiiristä, lapsesta asti ), niin sittenhän on luontevampaa olla tekemisissä.

Jos taas taustalla on enemmän aikuisten suhde, ilman ystävyystaustaa, niin se on vähän siinä ja siinä.

Ainakin pitäisi vetää selvät rajat siihen miten hänen kanssaan ollaan tekemisissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan