Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemani henkilö kertoi olleensa maksullinen

Vierailija
27.08.2022 |

Jättänyt hommat mutta jäänyt traumoja ja vartalo pilaantunut hommissa. Aivan kamalaa mitä mää teenn

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä joko hyväksyt asian tai sitten et.

Vierailija
2/10 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla aivan samoin, paitsi että olen hyväksynyt jo täysin sen, että miehen vartalo on mennyt pilalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten vartalo voi pilaantua? Mies voi pilata vehkeensä viihde-pillereillä niin ettei se toimi enää.

Vierailija
4/10 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten on vartalo pilaantunut hommissa, ollut raskaana monesti?! Sori, en ymmärrä miten vartalo pilaantuu seksiä harrastaessa, sehän on kuntoilua. 😂

Provohan tämä, mutta itse neuvoisin jättämään seksin myyjät ja ostajat seurustelemaan keskenään.

Vierailija
5/10 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keho uudistuu jokaista solua myöden 7 vuoden sykleissä. 

Ei ole sama vartalo, eikä ole sama ihminen.

Vierailija
6/10 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis poliitikko.

Vierailija
7/10 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko saat rapattia?

Vierailija
8/10 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten on vartalo pilaantunut hommissa, ollut raskaana monesti?! Sori, en ymmärrä miten vartalo pilaantuu seksiä harrastaessa, sehän on kuntoilua. 😂

Provohan tämä, mutta itse neuvoisin jättämään seksin myyjät ja ostajat seurustelemaan keskenään.

Et ole tainnut ikinä lukea entisten protituoitujen kokemuksia? Kyllä heillä saattaa olla vaikka mitä fyysisiä ja psyykkisiä ongelmia. Eivät vaan puhu niistä ennen kuin ovat päässeet alalta pois kun pitää huijata myös itseään, että on itse valinnut ja tyytyväinen elämäänsä.

Vierailija
9/10 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sun ole pakko tapailla. Kato uusi

Vierailija
10/10 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole tainnut ikinä lukea entisten protituoitujen kokemuksia? Kyllä heillä saattaa olla vaikka mitä fyysisiä ja psyykkisiä ongelmia. Eivät vaan puhu niistä ennen kuin ovat päässeet alalta pois kun pitää huijata myös itseään, että on itse valinnut ja tyytyväinen elämäänsä.

Juurihan kysyin noista fyysisistä ongelmista. No millaisia ne sitten on? Henkisistä olen kyllä kuullut, täytyyhän niitä olla jo valmiinakin, jotta alkaa itseään myydä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi