Tapailemani henkilö kertoi olleensa maksullinen
Jättänyt hommat mutta jäänyt traumoja ja vartalo pilaantunut hommissa. Aivan kamalaa mitä mää teenn
Kommentit (10)
Minulla aivan samoin, paitsi että olen hyväksynyt jo täysin sen, että miehen vartalo on mennyt pilalle.
Miten vartalo voi pilaantua? Mies voi pilata vehkeensä viihde-pillereillä niin ettei se toimi enää.
Miten on vartalo pilaantunut hommissa, ollut raskaana monesti?! Sori, en ymmärrä miten vartalo pilaantuu seksiä harrastaessa, sehän on kuntoilua. 😂
Provohan tämä, mutta itse neuvoisin jättämään seksin myyjät ja ostajat seurustelemaan keskenään.
Keho uudistuu jokaista solua myöden 7 vuoden sykleissä.
Ei ole sama vartalo, eikä ole sama ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Miten on vartalo pilaantunut hommissa, ollut raskaana monesti?! Sori, en ymmärrä miten vartalo pilaantuu seksiä harrastaessa, sehän on kuntoilua. 😂
Provohan tämä, mutta itse neuvoisin jättämään seksin myyjät ja ostajat seurustelemaan keskenään.
Et ole tainnut ikinä lukea entisten protituoitujen kokemuksia? Kyllä heillä saattaa olla vaikka mitä fyysisiä ja psyykkisiä ongelmia. Eivät vaan puhu niistä ennen kuin ovat päässeet alalta pois kun pitää huijata myös itseään, että on itse valinnut ja tyytyväinen elämäänsä.
Eihän sun ole pakko tapailla. Kato uusi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole tainnut ikinä lukea entisten protituoitujen kokemuksia? Kyllä heillä saattaa olla vaikka mitä fyysisiä ja psyykkisiä ongelmia. Eivät vaan puhu niistä ennen kuin ovat päässeet alalta pois kun pitää huijata myös itseään, että on itse valinnut ja tyytyväinen elämäänsä.
Juurihan kysyin noista fyysisistä ongelmista. No millaisia ne sitten on? Henkisistä olen kyllä kuullut, täytyyhän niitä olla jo valmiinakin, jotta alkaa itseään myydä.
Sä joko hyväksyt asian tai sitten et.