Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kallein drinkki

Vierailija
27.08.2022 |

Olimme eileen krapujuhlissa omasta toimesta ja oli todella kivaa! Jälkeenpäin menimme eräälle terassille Tukholmassa ja tilasin alkoholittoman drinkin. Mitä toivot,danoi kokemattoman tuntuinen baarin työntekijä. Appelsiini ja joku muu tuoremehu kelpaa. Siinä sitten baarineiti laittoi 1.5 cl appelsiini ja 1.5 cl paasoatiivistettä isoon lasiin.Päälle jäitä ja Spritea.
95 kruunua ,kiitos! Eli 8.93 euroa.
Sanoin; Tämä on suurin petos mitä tähän asti olen kokenut. En suostu maksamaan 3 cl mehutiivistettä noin paljoa. Kiitos , ja häivyin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin kaiken alkoholin käytön muutama vuosi sitten ja tänäkin kesänä olen nauttinut eri ravintoloissa yli kymmenen alkoholitonta drinkkiä. Sen 8-9 euros ne maksavat Helsingissä joten Tukholmassa terassilla varmasti enemmän. Mitä ihmettä oikein odotit??!

Vierailija
2/7 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse juon kotona kraanasta vettä. Elimistö ei tarvitse sokereita tai alkoholia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopetin kaiken alkoholin käytön muutama vuosi sitten ja tänäkin kesänä olen nauttinut eri ravintoloissa yli kymmenen alkoholitonta drinkkiä. Sen 8-9 euros ne maksavat Helsingissä joten Tukholmassa terassilla varmasti enemmän. Mitä ihmettä oikein odotit??!

Itse baarimestarina toiminut odotin drinkkiä joka ei koostu 3 cl tiivistettä. Ihan siistiä drinkkiä, mitä ilmeisesti eivät nykyajan baaritytöt edes osaa  kirjoittaa. 

Kansainväisen hotellin entisenä  työntekijänä vaadin ilmeisesti liikaa. 

Vierailija
4/7 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin Turussa lomalla.Ei siellä maksanut alkoholiton mitään 9 euroa. Siellä sai paukun 10 eurolla. 

Ihan rehellisesti .Tykkäätkö että on ok?

Vierailija
5/7 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Long Island Ice-tea on kallis mutta siihen tuleekin tuplana viinaa.

Vierailija
6/7 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

– Kallein drinkki?

– Kalle saattaa tietää vastauksen tähän

Vierailija
7/7 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalle in Pimppi