Jälleen viikonloppu yksin kotona
On pullo punaviiniä. On vähän olutta. On kofeiinipillereitä. On vähän kannabista. On PS5. On hurjasti herkkuja. Ei ole ketään nalkuttamassa, häiritsemässä ja yleisesti pilaamassa ilmapiiriä. Onneksi uskalsin erota :)
Kommentit (9)
Ihan uteliaisuudesta kirjoitti:
Eikö sinulla ole kavereita?
On toki mutta nautin omasta rauhasta. Kavereita voi nähdä kerran pari kvartaalissa
Ymmärrän pointin on ihan kivaa viihtyä pelkästään omassa rauhassa. En moralisoi ollenkaan itse vain jättäisin nuo kofeiinit pois kun pelkkä alkoholi valvottaa helposti aamuun asti. Hyvän kaverin kanssa voi myös kyllä pelata ja pajautella. Se on ihan jees joskus.
Mulle sama uskot tai et olen yli viiskymppinen.
Meillä saa pelata xboxia enkä nalkuta. Saan rauhassa pelata Angry Birdsiä.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän pointin on ihan kivaa viihtyä pelkästään omassa rauhassa. En moralisoi ollenkaan itse vain jättäisin nuo kofeiinit pois kun pelkkä alkoholi valvottaa helposti aamuun asti. Hyvän kaverin kanssa voi myös kyllä pelata ja pajautella. Se on ihan jees joskus.
Mulle sama uskot tai et olen yli viiskymppinen.
Kofeiinipillerit on myöhäisiltaan että pystyn pelaamaan tunnin pari extraa skarppina. Pelaan aika korkealla tasolla muutamaa moninpeliä. Itsekin olen jo päälle 40v
On muuten varmaan ihan totta, että parisuhteessakin olevat haluaisivat viettää enemmän tai ainakin joskus tuollaista paheellista elämää, mutta sitä ei puolison vuoksi kehtaa tai voi tehdä. Vaikka siis olisi ihan hyvässäkin parisuhteessa, jossa ei nalkuteta.
Vierailija kirjoitti:
On muuten varmaan ihan totta, että parisuhteessakin olevat haluaisivat viettää enemmän tai ainakin joskus tuollaista paheellista elämää, mutta sitä ei puolison vuoksi kehtaa tai voi tehdä. Vaikka siis olisi ihan hyvässäkin parisuhteessa, jossa ei nalkuteta.
Paheellista-sanaan oli laitettu lainausmerkit, mutta olivat näköjään tippuneet matkalla pois.
Itellä aivan samanlainen vkloppu. toki puuttu PS5 (itellä nelonen), kofeiinit ja kannabis, mutta olutta on! Mukavaa viikonloppua, tällaiset on parhaita.
Tätäkin oli jonkun pakko alapeukuttaa. Luultavasti sellainen joka tietää että hänen partneri olisi onnellisempi yksin
Eikö sinulla ole kavereita?