Suomen Latu haastaa nukkumaan yhden yön ulkona tulevana viikonloppuna
Aiotko osallistua ja missä ajattelit nukkua?
Onkohan tämä valmistautumista tulevaan.. jos menee talo alta niin on ainakin vähän harjoiteltu.
Kommentit (14)
No en ajatellut hankkia makuupussia tuon takia joten jää välistä.
Ali tykkää kun mimmit yöpyy teltassa 😅
Jos herää aamulla telttakeppi pystyssä niin lasketaanko se jo melkein ulkona nukkumiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Jos herää aamulla telttakeppi pystyssä niin lasketaanko se jo melkein ulkona nukkumiseksi.
Etenkin jos on vielä ikkuna auki.
Liikaa rakettien räiskettä , osuu venetsialais- muinaistuliyön kanssa samaan iltaan .
Mä nukuin jo viime yön käytännössä ulkona kun unohtui ikkuna auki ja aamulla makkarissa oli enää +14 astetta.
Nyt on sitten kurkku kipeä ja muutenkin vilustaa.
Ei ole mtv:n meteorologin hehkuttamaa +30asteen hellettä näkynyt vaan taivas on ollut umpipilvessä eli lämpöä ei ole saanut edes sitä kautta sisälle ja korkeimmillaan lämpötila on ollut +18,6 astetta. Sisällä on suunnilleen sama ja kyllä tämä vähän vilpoisaa on.
Ja hallituksen mielestä tästäkin on vara vielä laskea sisälämpötilaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä nukuin jo viime yön käytännössä ulkona kun unohtui ikkuna auki ja aamulla makkarissa oli enää +14 astetta.
Nyt on sitten kurkku kipeä ja muutenkin vilustaa.
Ei ole mtv:n meteorologin hehkuttamaa +30asteen hellettä näkynyt vaan taivas on ollut umpipilvessä eli lämpöä ei ole saanut edes sitä kautta sisälle ja korkeimmillaan lämpötila on ollut +18,6 astetta. Sisällä on suunnilleen sama ja kyllä tämä vähän vilpoisaa on.
Ja hallituksen mielestä tästäkin on vara vielä laskea sisälämpötilaa.
14 astetta on ihan normaali nukkumislämpötila.
Olen jo nukkunut ulkona koko kesän, kuten aina, joten siinä se taitaa samalla mennä.
Ulkona nukkuu niin paljon paremmin ja lisäksi tuntuu että kesästä saa 'enemmän irti'. En halua tuhlata hetkeäkään tästä ajanjaksosta kun täälläkin on järjelliset oltavat. On siinä talvessa sitten taas kestämistä.
Ei kaikkeen hömpötykseen tarvitse lähteä mukaan kuin joku aivoton idioootti.
Voihan se olla että venetsialaisista jää lopuksi ulos nukkumaan. Riippuu ihan siitä kuinka pihalle tässä itsensä juo. Vielä en ole koskaan ulos sammunut mutta kerta se on ensimmäinenkin. Tämähän on sitä laillista päihteilyä että ei tarvi valittaa.
Kai sitä johonkin puistonpenkille voisi mennä nukkumaan kun ei ole omaa pihaa eikä parveketta, kauankohan saa olla rauhassa ennen kuin joku joko yrittää ryöstää tai tulee poliisi herättelemään.
Valitsen illaksi jonkun pitkän elokuvan, jossa on monta hahmoa ja katson sieltä täältä vain 3 minuuttia kerralla. Sitten kun juoni on täysin mennyt ohitse ja olen aivan ulkona niin rupean nukkumaan.
Lasketaanko tämä?
Täyttyy hakea kellarista makupuusi ja nukkuu ensi yö parvekkella.Ainoa haita salatupakoitsijat ,luulevat tupakka ei haise ilta myöhä ja yöllä.Kerrostalot joissa tupakointi kielto Itä-Helsinki.Astman takia herään ja meinaan tukehtua se haju haitta.