Vaimo suuttuu joka asiasta
Kommentit (16)
Saattaa olla salasuhde päällä jos sinun pelkkä läsnäolo ärsyttää. Vaihtaako huonetta, jos menet samaan huoneeseen? Miten vaimon puhelin, voitko katsoa sitä vai onko se vaimon aarre?
Vaimo suuttuu JOKA asiasta. Vaikea uskoa. Kerropa muutama esimerkki, mikä asia, mitä sinä sanoit, mitä hän sanoi. Sitten me itse oppineet psykologit täällä pohditaan, mistä voisi olla kyse.
Kun vaimo suuttuu kaikesta niin sama antaa sille jokin syy. Ei tarvitse reppanan sitten itse pähkäillä että mistäs sitä tällä kertaa suuttuisi? Perjantai niin ala vaikka juomaan että vaimo saa syyn suuttua ja mies saa hyvän humalan. Aamulla sitten sovintoseksiä.
Eroa. On kyllästynyt sinuun, mutta ei saa sanottua. sillä on jo toinen.
Minun äitini suuttuu isälleni ihan joka asiasta. Katsoo väärin, on kotona kun ei pitäisi ja ei ole kun pitäisi, syö väärin... Ovat jo kasikymppisiä ja vuosikymmenten aikana vain pahentunut.
Heitä pihalle. Kyllä se ääni kellossa muuttuu sitten.
Pane sitä kovaa kakkoseen. Kyl se sit oppii paikkansa.
Vanhalta isännältä tiedusteltiin pitkän iän salaisuutta. Tuumasi hetken ja sanoi että se on varmaan säännöllinen liikunta ja raitis ilma. Jaha, jaha miten se niinku käytännössä uteli toimittaja? Nooh aina kun tulee vaimon kanssa riitaa niin minä lähden kävelylle vanha isäntä vastasi.
Nainen on kuin kuvaputkitelevisio, sitä pitää aina välillä nyrkillä humauttaa että se toimii hetken.
Jos tää on uusi juttu, niin voi hyvinkin johtua vaihdevuosista. Nimim. kavereittensa juttuja kuunnellut
Kysy siltä :)